Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Περί της κ. Αλεβίζου.


Επελέγη, και μάλιστα ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο, ως η νέα Πρόεδρος της ΔΕΥΑΕΡ, Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Ερμιονίδας.
Στην κ. Αλεβίζου εύχομαι, ειλικρινά, κάθε επιτυχία στο έργο της. Και για να είμαστε ‘ξηγημένοι, όχι γιατί με νοιάζει η προσωπική της επιτυχία,  αλλά γιατί, από την επιτυχία της όφελος θα έχουμε όλοι και σε καμία περίπτωση χάσιμο.
Και μάλιστα στο ΠΡΩΤΟ πρόβλημα του τόπου μας.
Όμως, έχω και απορίες και προτάσεις.
Για σήμερα οι απορίες.

Πρώτα τα ερωτήματα που έθεσε ο Βασίλης ο Γκάτσος. Θέλουν απάντηση. Και εγώ την περιμένω. Και θα την ζητάω.
Δεύτερο κάποιες δικές μου.
Η κ. Αλεβίζου διετέλεσε Δ.Σ., εκλεγμένη με την παράταξη του Σφυρί. Και μάλιστα στην ‘ηγετική ομάδα’. Κάποια στιγμή διαφώνησε με τον Σφυρί, απεχώρησε από την παράταξη και, σε εκδήλωση που οργάνωσε, είπε τα όσα είπε.
Είναι εδώ, μην μεσολαβώ εγώ.
Στην συνέχεια διαπιστώσαμε πολιτική φιλία με τον ΚαΜίζη. Και μέσα από το blog που είναι διαχειριστής, έγραφε κατά του Σφυρί. Μέχρι προχθές. Με μια επίσκεψη ο αναγνώστης σχηματίζει άποψη χωρίς την δική μου μεσολάβηση.
Από την άλλη ο Σφυρίς, έτσι τον παρουσιάζουν τα σχόλια των γειτόνων, είναι ιδιαίτερα εριστικός στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Υπερβολικά εριστικός, μέχρι αυτοκαταστροφής.
Τώρα πως έγινε και ο Σφυρίς, μόλις ήρθε για συζήτηση το σχετικό θέμα, να αλλάξει ρότα και να συνεργαστεί με την άλλη παράταξη, δεν το καταλαβαίνω.
Γιατί υπάρχει η εκκρεμότητα με το έργο της αποχέτευσης. Ενδεχόμενες Ποινικές και Διοικητικές ευθύνες!
Δηλαδή η κ. Αλεβίζου πρέπει, υπερασπιζόμενη από την νέα της θέση τα συμφέροντα του Δήμου, να στραφεί και κατά του Σφυρί, και ο Σφυρίς την ψήφισε για να στραφεί εναντίον του!
 Ενώ ήταν ήδη εναντίον του!
Αυτό όχι μόνο δεν μου ‘κολλάει’ με τα προηγούμενα, αλλά μου φέρνει στο μυαλό σκέψεις για συμφωνία κάτω από το τραπέζι. Με κύριο θέμα αυτό της αποχέτευσης, ίσως και άλλα.
Και το γράφω χωρίς περιστροφές για να έχουν όλοι την ευκαιρία να ξεκαθαρίσουν, ΚαΜίζης, Σφυρίς, Αλεβίζου.
Όχι βέβαια μέσω του Δαμαλίτη! Είτε από τον Δήμο, είτε από την παράταξη. Ξηγημένα.
Θα επανέλθω κ. Αλεβίζου με πρόταση, που πιστεύω ότι θα βοηθήσει.
Πρώτα όμως απαντήσεις! Σε όλα. Και στα δικά μου και στου Γκάτσου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου