Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Η Εκθεση για τον 'δρόμο' στην παραλία Αγιο Καρτέρη


Πολλοί με ρωτούν γιατί δεν σχολιάζω την Εκθεση των Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
Η απάντηση είναι ότι πληροφορήθηκα την έκδοσή της από τον Κατσαϊτη, στην συνέχεια από τον αναδημοσίευση του  Ιχνηλάτη και το Ιστολόγιο του Δήμου.
Υπέθεσα ότι είχε εκδοθεί τις ημέρες που έγινε η δημοσίευση στον Αναγνώστη, θεώρησα ότι η εφημερίδα την είχε βρει νωρίτερα. Μια και είχα κάνει καταγγελία περίμενα να την λάβω και εγώ, ολόκληρη, και μετά τα σχολιάσω.

Στην ανάρτηση του Δήμου είδα ότι έχει εκδοθεί 2/11/2010 και ότι έχει εισαχθεί σε αυτόν 16/11/2010!
Και τα καλά παιδιά, Σφυρίς, Σφυρίδια  και Σφυρόπουλα την απέκρυψαν.
Στο έγγραφο που έχει αναρτήσει ο Δήμος είδα κοινοποίηση και προς την κ. Παύλου και προς εμένα. Προς εμένα στην παλιά μου διεύθυνση και για αυτό το μπέρδεμα. Διαφορετικά θα την είχα στα χέρια μου από τον Νοέμβρη.
Το θέμα είναι, για μένα, ακόμη σε εξέλιξη.
Η Εκθεση κάνει αναφορά σε προανάκριση. Στην οποία κλήθηκα ως μάρτυρας, τότε. Εγινα όμως μηνυτής γιατί το κείμενο της κατάθεσής μου ήταν πολυσέλιδο και τα συνοδευτικά έγγραφα πάρα πολλά.
Την εξέλιξη αυτής της διαδικασίας δεν την γνωρίζω. Δεν ξέρω δηλαδή αν μπήκε στο αρχείο, αν υπάρχει κάποιο απαλλακτικό βούλευμα, αν έχει ασκηθεί δίωξη ή αν εκκρεμεί ακόμη.
Θα μάθω.
Για την ώρα κάποιες πρώτες παρατηρήσεις.
Πρώτο ο χρόνος έκδοσης της έκθεσης. Οι καταγγελίες υπεβλήθησαν περίπου τον Απρίλη του ’08, και η έκθεση υπεγράφη Νοέμβρη το ’10! Τους πήρε κάπου δυόμιση χρόνια!
Χρόνος απαράδεκτος! Που καθιστά, όχι μόνο απαράδεκτη την υπηρεσία αλλά και άχρηστη και καταργητέα. Γιατί, έστω και αν το πόρισμα είναι άριστο, ο χρόνος έκδοσης είναι κρίσιμος. Τι να την κάνεις μια άριστη έκθεση όταν την έχεις στα χέρια σου κατόπιν εορτής. Επί πλέον, η έκδοση του πορίσματος ένα μήνα μετά το εκλογικό αποτέλεσμα, εμένα μου φέρνει στο μυαλό πολιτικές σκοπιμότητες. Παράδειγμα διαφορετικές θα ήταν οι τελευταίες εκλογές αν είχαμε τεκμηριωμένες, από Δημόσιες Αρχές,  μη σύννομες ενέργειες του Σφυρί, αποχέτευση, Δρόμος Αγιο Καρτέρη, εισφορά γης από την εταιρεία του Golf, …
Και αυτό δεν είναι υπηρεσία. Για να ξέρουμε τι λέμε. Κα, ίσως άδικα, τα συνδυάζω με τα όσα γράφει ο Ιχνηλάτης. Και, πάλι άδικα ίσως, σκέπτομαι μήπως η Τρίπολη πάει ή έχει γίνει αμαρτωλό κέντρο.
Η ξερή ανάρτηση της στο ιστολόγιο του Δήμου νομίζω ότι δηλώνει πρόθεση αξιοποίησής της ως ένα επί πλέον στοιχείο στην αντιπαράθεση μεταξύ ΚαΜίζη Σφυρί, και όχι ως μια εξέλιξη που θα οδηγήσει στην προστασία της παραλίας.
Αλλά αυτά, τις ενέργειες που πρέπει να κάνει ο Δήμος, θα τα πούμε. Μόλις έχω τα στοιχεία.
Πάνο Σερέτη!
Η ώρα σου!
Τον αγώνα που έχει κάνει το χωριό, και η οικογένειά σου,  για να σωθεί αυτή η παραλία, τον γνωρίζεις από πρώτο χέρι. Με αυτά μεγάλωσες.
Αυτόν τον αγώνα, τον παλιό, και καταλαβαίνεις τι εννοώ, τώρα τον συνέχισα μόνος μου. Όχι απλά μόνος, αλλά με όλους απέναντι. Τους μεν γιατί είχαν βάλει στόχο το ξεπούλημα του χωριού, σκουπίδια, αφαλάτωση, δρόμος Αγιο Καρτέρη, Κουμπαριά, και τους δε, τους ‘δικούς’ μας, που είχαν ‘παραδοθεί’, μπροστά στην ‘εξουσία’ προσώπων που τότε δεν τα μετράγαμε ούτε για μια δεκάρα.
Η σκυτάλη είναι σε σένα τώρα Πάνο!
Για την ώρα ενημερώσου στο www.e-didyma.gr και ιδιαίτερα εδώ. Θα σου είναι χρήσιμο να έχεις μια εικόνα σχετικά με το τι έγινε τότε. Και με την ευκαιρία  ‘ψάχτο’ λίγο αυτό το ιστολόγιο. Θα βρεις χρήσιμα στοιχεία.
Και θα επανέλθω.

Υ.Γ.: Θα παρακαλούσα τον διαχειριστή της ιστοσελίδας του Δήμου να κοιτάξει τα αρχεία (τις σελίδες) της Εκθεσης. Εχω την εντύπωση ότι κάτι λείπει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου