Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Κρίμα Ιχνηλάτη

Σε πρόσφατο σχόλιό σου απαντάς, υποτίθεται, σε κάποια πράγματα που έγραψα αναφερόμενος στον ρόλο του Ιστολόγιου της ‘Εθελοντική ομάδα Πολιτικής Προστασίας Ερμιονίδος ‘.
Και φυσικά, ο αναγνώστης, καλοπροαίρετα, θεωρεί δεδομένο, ότι αφού μου απαντάς, γράφτηκαν από μένα.
Βέβαια, δεν δίνεις παραπομπή στο δικό μου σχόλιο! Γιατί αν πάει εκεί ο επισκέπτης σου θα διαπιστώσει ότι αυτά στα οποία απαντάς και υποτίθεται ότι έγραψα, δεν τα έγραψα! 
Απλά τα έβαλες εσύ στο ‘στόμα’ μου, χωρίς παραπομπή! 'Δημοσιογραφική' ΑΛΗΤΕΙΑ δηλαδή.
Με πιστή εφαρμογή της ‘τεχνικής’ Κατσαϊτη! Απαντάμε δηλαδή σε κάποια πράγματα, που δεν τα είπε ο άλλος, λέμε εμείς ότι τα είπε, και άστον να καθαρίσει!
Αυτή την συμπεριφορά, αν την ονόμαζα συκοφαντική κλπ, θα την αδικούσα.
Αν απαιτούσα συγνώμη, θα γελοιοποιούσα τον εαυτό μου.
Γιατί ΚΑΤΑΝΤΑ,  Ιχνηλάτη, επικίνδυνη!
Και σε είχα ‘μετρήσει’ διαφορετικά!
Και φυσικά δεν έχει νόημα κανένας διάλογος μαζί σου.
Μόνο περιφρόνηση.
Υ.Γ. Οσο για την αναίδεια των ‘μαθημάτων’ στον καθρέπτη. Γιατί η γενιά σου τα βρήκε έτοιμα, από την δική μου και τις προηγούμενες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου