Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Βιαστικός είσαι κ. Δαμαλίτη μου!

Και μάλιστα πολύ βιαστικός! Και θα σκοντάψεις. Θα φας τα μούτρα σου! Και τι θα σε κάνουμε μετά με τέτοια μούτρα!
Και δεν θα σου φταίω.
Για την ώρα επιβεβαιώνεις τον ρόλο σου ‘κοντά στον Δήμαρχο’!
Ποιόν και πως; Σιγά – σιγά, σιγοκαβουρντισμένα που λένε.
Να μην απολαύσω κι εγώ κάτι; Δεν πιστεύω να μου βγει χωραφίσιος ο καφές!
Για την ώρα η μπάλα είναι στο γήπεδο. Δεν πήγε ακόμη στην εξέδρα, ούτε θα πάει.
Και έχεις εκκρεμότητα να απαντήσεις σε τρία ζητήματα.

Πρώτο: Να τεκμηριώσεις όσα έγραψες εδώ και αναδημοσίευσα εδώ. Να αποδείξεις δηλαδή ότι είσαι σοβαρός και τεκμηριωμένος στα κείμενά σου. Και ότι δεν γράφεις ανοησίες. Ευγενικός ε!
Δεύτερο: Να απαντήσεις αν είναι σωστό ή λάθος αυτό που έγραψα, ότι δηλαδή με απόφαση του ΚαΜίζη η μισή δυναμικότητα του σφαγείου διετέθη για σφαγή βοοειδών. Δίπλα σου είναι, κάνε ένα ‘ρεπορτάζ’, δεν είναι κόπος!
Τρίτο: Να απαντήσεις εάν οι κάποιοι, οι εμπλεκόμενοι στην λειτουργία της επιχείρησης και την χρεοκόπησαν, όπως λες, βρέθηκαν εκεί με απόφαση και ευθύνη των κτηνοτρόφων ή με ευθύνη, απόφαση δηλαδή του ΚαΜίζη.
Για να μάθουμε δηλαδή αν είμαι συκοφάντης και όλα όσα μου καταλογίζεις κατά καιρούς, εσύ και ο κ. Κατσαϊτης, είναι αληθινά, ή βρισκόμαστε σε μπροστά σε μία κλασσική περίπτωση λασπολογίας. Από την μεριά σας βέβαια.
Και για να μην πλήττεις, μέχρι να απαντήσουν οι κτηνοτρόφοι, απάντησέ μου και στο εξής:
Τέταρτο: Αυτά τα 15.000 ευρώ κόστος για τα οικονομικά-λογιστικά του κλεισίματος της επιχείρησης, πως βγήκαν;
Αυτά ντε για τα οποία σε πήρε ο πόνος και έκανες την παρέμβαση στο Δημοτικό Συμβούλιο και έγραψες και εδώ.
Υπήρχε κάποια εισήγηση, κάποια εκτίμηση για τον ‘όγκο της εργασίας’, υπάρχουν τιμολόγια για αυτού του είδους τις δουλειές, ή ‘τα ζύγισε’ ο ΚαΜίζης με το χέρι;
Πέμπτο: Το ‘δημοσιογραφικό σου δαιμόνιο’, αλλά και οι πληροφορίες σου, τι λένε για τις νέες επιλογές του ΚαΜίζη; Τι μαθαίνεις από τις σχεδόν καθημερινές συναντήσεις;
Και τα επόμενα βήματα;

Την εκτίμησή μου κ. Δήμαρχε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου