Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Το μυστρι, το πιλοφόρι! Και ο Ανεμιστήρας άμα λάχει!

Γράφει ο Δαμαλίτης, απευθυνόμενος, προφανώς,  στο Εικονοσκόπιο:
‘ … Θα μας αναγκάσεις να ζητήσουμε να ανοίξει ο φάκελος των χρεών του γνωστού ξενοδοχειακού συγκροτήματος στο ακρογιάλι… προς τον πρώην Δήμο Ερμιόνης και τότε, έκπληκτοι θα ενημερωθούν οι συμπολίτες μας, με τι τρόπο πάτσιζε αυτά τα χρέη με το δήμο μας…
Όπως καταλαβαίνεις ποντικάκι μου, θα γίνει μεγάλο μπέρδεμα και θα βγουν πολλά βρώμικα στη φόρα, που η μπόχα θα φτάσει μέχρι την Καστέλλα… και την Πάτρα… σίγουρα! … ‘
Δηλαδή ρε Δαμαλίτη;
Εχεις, κατά τα γραφόμενά σου, στοιχεία για κάποια οικονομική ατασθαλία σε βάρος του πρώην Δήμου Ερμιόνης από κάποιο ξενοδοχείο. Κάτι τέτοιο καταλαβαίνω.
Και αντί, ως ασκών έντιμη κλπ, όπως αναφέρεις κάνοντας και μάθημα, δημοσιολογία να σπεύσεις να τα δημοσιοποιήσεις, τα χρησιμοποιείς για να ‘απευθυνθείς’ σε αυτούς, του Εικονοσκοπίου δηλαδή, στον Γκάτσο και σε μένα!
Και αφήνοντας, σαφέστατα, ανοικτό το ενδεχόμενο, να είμαι ανακατεμένος και εγώ σε αυτή την ιστορία.
Δεν ξέρω για τους άλλους, μεγάλα παιδιά είναι, ας απαντήσουν.
Αλλά σε ό,τι με αφορά, αει στο διάολο πρωϊ – πρωϊ, εσύ, η ‘δημοσιογραφία’ σου και όλα τα άλλα που αναφέρεις.
Αυτό μου έλειπε! Να μπορεί ο κάθε ένας, και ιδιαίτερα εσύ, να με ‘ανακατεύει’’ σε τέτοιες ιστορίες!
Δεν πάω να γκρεμιστώ στην σπηλιά στα Δίδυμα καλλίτερα;
Στο ξανάγραψα.
Αν έχεις κάτι για μένα, γράψτο ευθέως! Χωρίς μα και ταραμά.

Καλημέρα σας κ. Δήμαρχε! Τα Σέβη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου