Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Περί φακελώματος κ. Κατσαϊτη!

Αρκετό λόγο, σαφώς ειρωνικό και καταγγελτικό σε βάρος μου, κάνεις κ. Κατσαϊτη, σχετικά με φακέλωμα, στο τελευταίο σχόλιό σου.
Επιχειρώντας, υποθέτω, να μου αποδώσεις, λογικές, νοοτροπίες, αντιλήψεις, συμπεριφορές και πρακτικές που χρησιμοποιούσαν όσοι έκαναν αλλά και ‘αξιοποιούσαν’, τότε,  το φακέλωμα.
Και ενδεχομένως  να διεκδικείς για τον εαυτό σου ρόλο θύματος, ίσως και ήρωα,  τέτοιων πρακτικών και συμπεριφορών, από μέρους μου.
Και όλα αυτά γιατί;
Επειδή σε όλα τα σχόλιά μου έχω πάντα απόσπασμα, αλλά και παραπομπή, στο δικό σου σχόλιο, το αναρτημένο στο δικό σου ιστολόγιο, με δική σου επιλογή.
Αυτό στην γλώσσα μου το λένε τεκμηρίωση. Στην δική σου το λένε φακέλωμα;
Και όχι μόνο αυτό.

 Στο ιστολόγιό σου έχεις και αρχείο αναρτήσεων αλλά και αναζήτηση, για να με διευκολύνεις να τα βρίσκω.
Που και αυτές αποτελούν δική σου επιλογή, όσοι ασχολούνται το γνωρίζουν.
Τώρα από πού ως που αναφορά σε παλιές δικές σου αναρτήσεις, ή η συσχέτισή τους με επίσης δικές σου νεώτερες, αποτελούν φακέλωμα, το άρρωστο μυαλό μου, δεν μπορεί να το καταλάβει.
Και έχει ανάγκη την βοήθειά σου.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Διάβασε κ. Κατσαϊτη αυτό που έγραψε ο κ. Δαμαλίτης. Εγώ είχα γράψει μόνον αυτό. ΤΙΠΟΤΑ άλλο.
Όταν ένα σπίτι πιάνει φωτιά η Π.Υ. μετά συντάσσει πόρισμα που το στέλνει στον Εισαγγελέα. Αυτός με την σειρά του ζητά εξηγήσεις. Αυτό έγινε και στην περίπτωσή μου. Η όλη ιστορία έληξε με απαλλακτικό βούλευμα.
Όλα αυτά κ. Κατσαϊτη συγκροτούν έναν φάκελο. Και κανένα στοιχείο αυτού του φακέλου δεν ανάρτησα στο διαδίκτυο ούτε έδωσα ποτέ σε κανέναν.
Το σχόλιο του κ. Δαμαλίτη αφήνει να εννοηθεί, κατοχή ή γνώση του φακέλου αυτού ή στοιχείων του.
Και το ερώτημα είναι τώρα από πού και πως αυτή η κατοχή ή έστω γνώση;
Μπήκε κάποιος σπίτι μου και τα έκλεψε;
Τα πήραν από το Δικαστικό Μέγαρο της Πάτρας;
Είχαν έννομο συμφέρον; Αν είχαν, καλώς. Αν δεν είχαν τότε κοινός νους παραπέμπει σε παράνομη ενέργεια, π.χ. κλοπή διάρρηξη, κ.α.
Και άντε, όλα νόμιμα, κατοχή και γνώση.
Το επόμενο ερώτημα είναι γιατί.
Γιατί, όχι μόνο μαζεύουν, εν αγνοία μου και χωρίς την άδειά μου,  αλλά και αξιοποιούν, αυτά τα στοιχεία;
Τι τα θέλουν, Τι θέλουν να κάνουν; Να με εκβιάσουν; Να με απειλήσουν; Γιατί;
Υπάρχει απάντηση κ. Κατσαϊτη και κ. Δαμαλίτη;
Και, τέλος, τι είναι φακέλωμα κ. Κατσαϊτη;
Αυτά που προσπαθείς να καταλογίσεις σε μένα  ή τα όσα αναφέρω;
Και ποιος από τους τρεις πρέπει να μιλά για μηνύσεις;
Θα συνεχίσουμε.

Καλησπέρα κ. Δήμαρχε. Τα σέβη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου