Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

‘Απτόητος’ ο κ. Δαμαλίτης!

.Γράφει

 To κουίζ του blog
Είναι δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να είναι καθηγητής της φυσικής;;;….
Ανωμαλίες της φύσης!!!
Και τι δε γράφει για μένα ο ανιστόρητος…
Δεν πιστεύω να είναι μέλος και της Πανελλήνιας Ένωσης Φυσικών;;….
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

Είδες κ. Δαμαλίτη μου; Είδες πόσο άτυχος άνθρωπος είσαι;
Τίποτα καλό και σωστό στον δρόμο σου. Ολο βλαμμένοι και ανώμαλοι. Ούτε καν οι σωστές ξέρες.
Να ήξερες πόσο σε καταλαβαίνω. Αλλά και πόσο σε νοιώθω.
Είδες τώρα με την περίπτωσή μου; Δεν είναι κρίμα κ. Δαμαλίτη μου που δεν είχαμε γνωριστεί νωρίτερα. 
Κάπου στην διαδρομή μου, από την εισαγωγή μου στο Πανεπιστήμιο, μέχρι το πτυχίο, το Διδακτορικό, και την μετέπειτα εξέλιξη, κάπου θα είχες προλάβει την …. ανωμαλία!
Θα με είχες βοηθήσει! Θα με είχες φέρει στον σωστό δρόμο!
Και θα είχες σταματήσει και τις συνέπειες της  … ανωμαλίας!
Και θα είχες προσφέρει και κάτι καλό στην Κοινωνία!
Αλλά ποτέ δεν είναι αργά κ. Δαμαλίτη.
Μπορείς να απευθυνθείς τώρα στις  Πανεπιστημιακές Αρχές.  
Υποθέτω ότι οι απόψεις σου, οι απορίες, οι αγωνίες και επισημάνσεις σου, θα τους είναι εξαιρετικά χρήσιμες.
Και ελπίζω να σε καλέσουν.  
Ελπίζω, έστω και τώρα, στα πίσω-πίσω, κάτι να προλάβουν.
Αν δεν προλάβουν την περίπτωσή μου, ξέρεις γραφειοκρατία συντεχνίες, θα προλάβουν την επόμενη.
Κάτι θα είναι κι αυτό. Σε κάθε περίπτωση εσύ το χρέος σου θα το έχεις κάνει.
Βέβαια να δούμε πότε η Κοινωνία θα κάνει το χρέος της ως προς εσένα.
Οσο για την αναφορά σου στην ΕΕφ, είναι σωστή, απόλυτα.
Γιατί από το Π.Π. μπορεί να ‘ξεφεύγει’ και καμία ανωμαλία.
Από την ΕΕΦ όμως, ένα τόσο σοβαρό επιστημονικό σωματείο, αδιανόητο!
Το γνωρίζεις, υποθέτω, από την ‘Φυσικοχημεία και την Βρεφονηπιακή Αγωγή’, από τους σ. Τσεφαλά, Βογανάτση, Σκούρτη. Όχι; Μήπως από τον Σταύρο;
Οσο για εκείνο το ανιστόρητος ως προς εσένα, ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Ειλικρινά.
Υπάρχει κάποια ιστορία σχετικά με εσένα και δεν την ξέρω;
Έχεις γράψει κάποια ιστορία και δεν την έχω εκτιμήσει;
Αποτελείς ο ίδιος ιστορία ή ιστορικό πρόσωπο και επίσης δεν το έχω αντιληφθεί;
Ειλικρινά, βοήθησέ με κ. Δαμαλίτη.
Και για να σε βοηθήσω να με βοηθήσεις, σου γνωρίζω ότι το μυαλό μου, το άρρωστο, ανώμαλο, …,  πάει σε παλαβομάρες ή/και καβαλημένα καλάμια. Μην σε αδικώ.
Επί πλέον, κ. Δαμαλίτη, γιατί δεν δίνεις παραπομπή στο ‘γράφει’; Να γνωρίζει ο επισκέπτης σου τι γράφει και ποιος είναι αυτός ο ‘ανώμαλος’; Να ξέρει να φυλαχτεί δηλαδή. Αν με συναντήσει στον δρόμο του.
Εχετε, εδώ και μήνες, εσύ και ο κ. Κατσαϊτης, αφαιρέσει το blog αυτό από τα ιστολόγια στην αριστερή στήλη.
Απόλυτο δικαίωμά σας, δεν είπα τίποτα. Εγώ αντίθετα τα έχω, και τα δύο.
Ετσι ο επισκέπτης σου είναι αναγκασμένος να ψάξει μόνος του να τα βρει. Και μπορεί να τα βρει, μπορεί όχι. Μπορεί επίσης να καταλάβει άλλα και να βρει άλλα. Και να την βρει από κει που δεν το περιμένει.
Γιατί κ. Δαμαλίτη μου; Εχεις να φοβηθείς κάτι; Εχεις να κρύψεις κάτι; Για πες μου!
Εγραψες, επίσης, μεταξύ άλλων,  σε ευμενές (?) για τους κ.κ. Τσαμαδό και Φλωρή σχόλιο:

‘ … Σε δυό ώρες  από αυτή τη στιγμή που γράφω πρέπει να παραβρεθώ στο δημαρχείο στο Κρανίδι σε συνάντηση που έχουμε διάφορες εθελοντικές ομάδες του Δήμου. Πέστε μου εσείς μετά από όλα αυτά τα πιο πάνω που ενδεικτικά αναφέρομαι, με τι κέφι να πάω στη συνάντηση ως εθελοντής του Δήμου μου;;;…. ‘

Συμφωνώ, έχεις δίκιο. Αλλά δείξε λίγη μεγαλοψυχία. Ανθρωπάκια είναι. Θύματα!
Δεν ξέρεις αυτό που λένε, ‘κάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό’;  
Στο γιαλό, έτσι, μην το ξεχάσεις. Και το πας αλλού!

Κατά τα άλλα κ. Δαμαλίτη, κάθε επιτυχία, στα εθελοντικά σου καθήκοντα.

Αγαπητέ μου κ. Δήμαρχε, τα Σέβη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου