Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Λίγη ‘βοήθεια’ ακόμη Δ. ΚαΜίζη;

Τις τελευταίες ημέρες με μια σειρά αναρτήσεων, και συγκεκριμένα:

Η Γιώτα πήρε τον λόγο!

Προαναρτήσεις

Η αίτηση του Γιάννη Γ. Σερέτη.

Η απάντηση του Δ. ΚαΜίζη στην αίτηση του Γιάννη Σερέτη.

Σήραγγα και Παράκαμψη Διδύμων στην αεροφωτογραφία

Το ερώτημα μέχρι εδώ.

Να ‘βοηθήσω’ λίγο Δ. ΚαΜίζη;

έχω αναρτήσει κάποια στοιχεία τα οποία ‘δείχνουν’ ως αρχιτέκτονα της παράκαμψης Διδύμων τον Δήμαρχο Δ. ΚαΜίζη!
Και τον έχω καλέσει, φορτικά, να μας δώσει διευκρινίσεις.
Μέχρι τώρα δεν το έχει κάνει.
Εγώ όμως θα επιμείνω!
Γιατί πιστεύω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσει το θέμα.
Πιο συγκεκριμένα από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι κατά την πρώτη τετραετία του ΚαΜίζη στον Καποδιστριακό Δήμο Κρανιδίου, Νομάρχης Αργολίδας ο Αναστ. Σαλεσιώτης, υπήρχαν διαφορετικές απόψεις σε αυτά τα θέματα.
Η μεν Νομαρχία προωθούσε την κατασκευή του παραλιακού δρόμου με ταυτόχρονη μεταφορά του Νερού του Ανάβαλου στον Τόπο μας, ο δε Δήμος Κρανιδίου προωθούσε την βελτίωση του βόρειου οδικού άξονα με τις σήραγγες στο Μεγαλοβούνι και το Κολιάκι.
Για το Νερό η επιλογή αυτή του τότε Καποδιστριακού Δήμου προέβλεπε ως λύση το καραβάκι. Λύση που παραβλέπει το γεγονός ότι το Νερό αυτό είναι από γεώτρηση της απέναντι ακτής, όχι από τον Ανάβαλο, και δεν απαντά στο εύλογο ερώτημα τι θα κάνουμε αν κάποια στιγμή μας πουν για το Νερό ‘είχαμε και μας τελείωσε’!
Στην δεύτερη τετραετία του ΚαΜίζη στον Καποδιστριακό Δήμο Κρανιδίου, Νομάρχης Αργολίδας ήταν ο Β. Σωτηρόπουλος.
Ηταν τότε που το ΠΑΣΟΚ ψήφιζε στις μεν Δημοτικές ΚαΜίζη στις δε Νομαρχιακές Σωτηρόπουλο!
Σε αυτήν λοιπόν την τετραετία υπήρξε κάποια ‘συνεννόηση’. Η μεν Νομαρχία εγκατέλειψε το αρχικό της σχέδιο, δηλαδή
  και ενώ είχε ήδη αναθέσει την μελέτη
........................................................

Και άρχισε πλέον στον τίτλο του έργου να μπαίνει, μέσα σε παρένθεση, το Παράκαμψη Διδύμων! Ένα από αυτά τα έγγραφα του αρχείου μου είναι το ακόλουθο

Δεν γνωρίζω πότε ξεκίνησε αυτή η ιστορία.
Κυρίως όμως δεν γνωρίζω αν ξεκίνησε πριν ή μετά την χρηματοδότηση από την Ε.Ε.

Με απλά λόγια είχε εξασφαλισθεί η χρηματοδότηση για την πρώτη χάραξη και μετά έγινε η αλλαγή της χάραξης, ή πρώτα έγινε η αλλαγή στην χάραξη και μετά εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση!
Η διαφορά είναι ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ!
Γιατί το παρακάτω, αφήνει περιθώρια για πολλές ‘κακές’ σκέψεις!

Το ερώτημα ‘Τι εννοεί ο κ. Χειβιδόπουλος’ είναι μόνιμα αναρτημένο, εδώ και χρόνια, τόσο στην πρώτη σελίδα αυτού του blog όσο και στην πρώτη σελίδα του www.didyma.brodimas.gr.
Και φυσικά και αυτό παραμένει αναπάντητο.
Λέτε να μας τα απαντήσει όλα μαζί ο ΚαΜίζης;

Ο Α. Λεμπέσης γνωρίζει κάτι που θα βοηθούσε;
Δεν μπορεί, κάτι θα έπεσε στην αντίληψή του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου