Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Είπαμε να σοβαρευτούμε κ. Νοταρά!

Γράφεις:
 ‘ .. Υστέρα από τον καταιγισμό των ύβρεων από την εξουσία και την επιστημονική ελίτ του Δήμου μας .. ‘
Εκείνο το εξουσία δεν με αφορά.

Ούτε υπήρξα ποτέ εξουσία, ούτε φιλοδοξώ να υπάρξω, τα έχω ξεκαθαρίσει εδώ και χρόνια.
Όμως εκείνο το επιστημονική ελιτ, δεν το καταλαβαίνω! 
Οι μόνοι που απάντησαν στα κείμενά σου, είμασταν ο ΚαΜίζης και εγώ.
Αν στον ΚαΜίζη αποδίδεις εκείνο το εξουσία τότε εκείνο το επιστημονική ελίτ, λογικά, πάει και στους δύο!
Και σε ό,τι με αφορά, δεν το αποδέχομαι, στο επιστρέφω.
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου επιστημονική ελιτ του Τόπου μου και θεωρώ την αναφορά σου αυτή ΥΒΡΙ!
Οσο για εκείνο το ‘ … καταιγισμό ύβρεων ..’ μπορείς να μου βρεις στα κείμενά μου ΜΙΑ;
Γιατί εγώ στα κείμενά σου, αν κάνω Γραμματική, Συντακτική και Εννοιολογική Ανάλυση θα σου βρω  ….. θησαυρό!
Είπαμε να σοβαρευτούμε κ. Νοταρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου