Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Επιστολή Γιάννη Ρόζου

Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011
Ξενοδόχε κ. Γιάννη Ρόζο νομίζω πως επιδιώκετε τη δική σας προβολή και δημοσιότητα…
.Στα βιαστικά…
Μου στείλατε ένα e-mail μετά το σχόλιό μου (στο κείμενο με τις επισημάνσεις σας για την τουριστική προβολή της Ερμιονίδας δια του Δήμου) με κάποιες παρατηρήσεις σας και σας απάντησα.
Εσείς θεωρήσατε σκόπιμο αυτό το e-mail που απευθυνόταν σε εμένα να το στείλετε και σε άλλα blogs να το δημοσιεύσουν.
Στείλτε και την απάντησή μου.
Εσείς νομίζετε πως όλα τα πράγματα είναι όμοια…
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ

Καλησπέρα κυρ Σταμάτη
Πότε δεν ζήτησα την δημοσιότητα ,το ξέρετε πολλή καλά γιατί το καλοκαίρι μιλήσαμε λίγο και πιστεύω να καταλάβατε ότι είμαι κατά της προβολής και δημοσιότητας . Το να στείλω την απάντηση που σας έστειλα και στα αλλά blog το έκανα στα πλαίσια της δεοντολογίας , από την στιγμή που είχαν την ευγενική καλοσύνη να δημοσιεύσουν την αρχή. 
Λάθος μου που δεν έστειλα και το δικό σας σχόλιο, αλλά είμαι καινούργιος στον χώρο. Και οφείλω μια δημόσια ευχαριστία στον κυρ Μπροδήμα γιατί έβαλε παραπομπή στο σχόλιο σας όποτε ο κάθε αναγνώστης μπορούσε να διαβάσει τί είχατε γράψει  
Το να γράφω όμως και να τονίζω παραλείψεις και αγωνίες δεν μπορεί κανένας να με αποτρέψει .Αν πιστεύεται εσείς ότι εγώ μέσα από την αγωνιά μου για την σαιζόν που έρχεται ότι αποζητώ δημοσιότητα κάνετε λάθος.
Και για δική σας πληροφόρηση το email αυτό θα σταλεί πάλι σε όλους ,αλλά αυτή την φόρα με το δικό σας σχόλιο
Ευχαριστώ για την φιλοξενία

ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΟΖΟΣ

PS: Και όπως λέτε σε άλλη ανάρτηση σας  αν οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι κάνουν τέτοια λάθη και αναρωτείστε  τι πρέπει να κάνετε εσείς οι ερασιτέχνες, συγχωρέστε  και έμενα τον πρωτάρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου