Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Όχι Δαμαλίτη!

Γιατί αν νομίζεις ότι την όποια γνώση διαθέτω, για κάποια θέματα, θα την χρησιμοποιήσεις εσύ για να ‘απαντήσεις’ στον ΚαΜίζη, τώρα που τα σπάσατε, κάνεις λάθος.
Εσύ μπορεί να με θεωρείς ηλίθιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι κιόλας!
Και κάτι ακόμη. Αρχισες τα υπονοούμενα πάλι.
Μιλάς (εδώ) για υπόνοιες και υποψίες.
Ξεκαθάρισε!  Τι εννοείς! Ποιες είναι οι υπόνοιες και ποιες οι υποψίες!
Διαφορετικά, θα είσαι ένας κοινός ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ.
Επί πλέον τι ρωτάς. Αν μου θυμίζει κάτι η φωτογραφία!
Ρε Δαμαλίτη εκεί εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα!
Ερώτηση τι μου θυμίζει η φωτογραφία σημαίνει να σου γράψω την  …. ιστορία της ζωής μου.
Και να με ρωτάς να γράψω την ιστορία της ζωής μου και μετά να βγαίνεις να λες δεν απαντά, η δουλειά πάει αλλού!
Λέγε λοιπόν το ροκανίδι που έχεις στο κεφάλι σου, να πάρεις και την απάντηση. Πάντα ‘πληρωμένη’!
Και τα ερωτήματα όχι σε μένα. Στην αντιδήμαρχο! Και στον Δήμαρχο!
Εγώ δεν έχω να απαντήσω σε κανένα ερώτημα!
Αντίθετα, εσύ έχεις να απαντήσεις σε όσα σου έθεσα στο προηγούμενο σχόλιό μου.
Και για να είμαι σαφής: Τι είναι αυτό που σε κάνει να διατηρείς επιφυλάξεις για το αν η αντιδήμαρχος θα προσφύγει στην δικαιοσύνη και, επίσης, τι είναι αυτό που σε κάνει να γράφεις ότι πιθανόν οι ‘Ενεργοί Πολίτες Διδύμων’ μπορέσουν να αποδείξουν την αλήθεια.
Αν τώρα το δημοσιογραφικό σου δαιμόνιο ή κάποια, σίγουρα λάθος,  πληροφορία που έχεις συνδέουν εμένα με όλη αυτή την ιστορία πες το να ξεκαθαρίσει.
Την ‘καρπαζιά’ θα την φας, είναι σίγουρο! Σε μένα δεν ‘πιάνει’ τίποτα!
Δεν έχω τίποτα, απολύτως τίποτα, να κρύψω και να φοβηθώ.
Επί πλέον γιατί ρωτάς ‘ … ποιος μου έστειλε το δημοσίευμα …’.  Από τον Δήμο μου ήρθε. Το έλαβα 11.3.2011, ώρα 2:36 και αναρτήθηκε την ίδια μέρα, 2:50, σε 15 λεπτά!
Εγώ έγραψα ‘ .. αν κατάλαβα καλά το έστειλε σε όλα τα ιστολόγια ..’ Γιατί την ώρα που το έγραφα δεν ήταν αναρτημένο σε όλα τα ιστολόγια. Ενώ στο δικό μου ήταν!
Επί πλέον, γιατί ρωτάς γιατί άφησα ασχολίαστο το δημοσίευμα της Αργολικής Ανάπτυξης; Αυτά τα έχω ξεκαθαρίσει από καιρό. Τι ρωτάς επομένως;
Χαζός είσαι, για χαζό με περνάς ή προσπαθείς να πετάξεις την μπάλα στην εξέδρα;
Οσο για τα καθηγητής και φυσική έχω γράψει εδώ και καιρό.
Και καλά θα κάνεις να τα σεβαστείς γιατί θα σε κάνω εγώ να τα σεβαστείς.
Συνεννοηθήκαμε;
Εχουμε και κάτι άλλες ‘εκκρεμότητες’.
Τις απαντήσεις για το θέμα των Σφαγείων.
Ένα ρεπορτάζ που θα έκανες στην Πάτρα; Περιμένω.
Επίσης κάτι απειλές ότι εμείς οι δύο έχουμε πολλά να πούμε!
Περιμένω Δαμαλίτη, όχι όμως για πολύ!

Υ.Γ.: Θεωρώ απαραίτητο, μια και αυτή την εποχή οι υποχρεώσεις μου έχουν άλλα ωράρια, να υπενθυμίσω αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου