Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Καλή δύναμη Σταύρο


Στο σχόλιό μου με τίτλο ‘Για τον Σταύρο Κούστα’ ο Σταύρος απάντησε και μάλιστα πολύ γρήγορα.
Και αυτό το εκτιμώ. Όχι μόνο για την ταχύτητα αλλά και για το περιεχόμενο.
Και έχω την αίσθηση ότι θα ξεκινήσει, επί τέλους, ουσιαστικός, τεκμηριωμένος και μεθοδευμένος διάλογος για τα προβλήματα του Δήμου, με ευθεία στόχευση την λύση τους.
Δικαίωμά σου Σταύρο να έχεις και την άποψή σου και την φιλοδοξία σου. Αλλά και δικαίωμά μου να έχω τις επιφυλάξεις μου. Όμως, ας το αφήσουμε αυτό για την ώρα, η …. αυτοψία θα δείξει.
Όταν σου έγραφα ‘…Ανοιξε φακέλλους. Ζήτα βοήθεια από το blogs σου, και εδώ είμαστε. Μαζί σου! Διαφορετικά, κατά ΚαΜίζη!’, το εννοούσα και το εννοώ.
Και θα το ξεκινήσω.
Αναρτώντας όσα ξέρω για κάποια βασικά θέματα του Δήμου που γνωρίζω, κυρίως για τα Δίδυμα. Και δίνοντάς σου επίσης όση πληροφορία έχω ή θα μπορέσω να βρω, αν μου ζητήσεις, για τα σημεία που σε έστειλα να δεις, και όχι μόνο.
Πρώτα όμως να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Ο διάλογος αυτός θέλω και πρέπει να είναι δημόσιος και μόνο δημόσιος. Όχι ηλεκτρονική ή τηλεφωνική επικοινωνία ούτε κατ’ ιδίαν συναντήσεις.
Και αυτό όχι γιατί δεν το θέλω ούτε γιατί έχω κάτι μαζί σου. Το αντίθετο.
Θέλω όμως, και έχω υποχρέωση, να σε προστατεύσω. Αν ρωτήσεις για μένα στα Δίδυμα, θα σου πουν τα χειρότερα. Με πρώτο και καλλίτερο τον ΚαΜίζη. Και όταν τα πράγματα θα ζορίσουν, που εκτιμώ ότι θα ζορίσουν, το πρώτο που θα σου πετάξουν είναι η σχέση σου με τον Μπροδήμα.
Και αυτό ούτε το θέλω, ούτε πρέπει να γίνει!
Γιατί αν είναι να σου καταλογισθεί κάτι, ας είναι από αυτά που έχεις κάνει εσύ και όχι εγώ.
Και θεωρώ ότι αυτή η ‘ασφαλιστική δικλείδα’ είναι απαραίτητη.
Ο άλλος λόγος, εκτός από θέμα Δημοκρατίας και Διαφάνειας, είναι και πρακτικός.
Ο Δημόσιος διάλογος επιτρέπει την συμβολή και άλλων συμπατριωτών σε αυτόν. Εχω την πεποίθηση ότι υπάρχουν και άλλοι, πολλοί άλλοι, που μπορούν και θέλουν να βοηθήσουν. Αλλά δεν θέλουν να εμπλακούν σε ανόητες και ανούσιες διενέξεις. Και είναι ευθύνη και των δύο μας, κυρίως δική σου,  να δημιουργήσουμε αυτή την προϋπόθεση.
Επί πλέον, διαφορετικά αντιδρά ο Δημότης σε μια δύσκολη απόφαση όταν ξέρει τα πως και τα γιατί και διαφορετικά όταν δεν τα ξέρει.
Το δεύτερο θέμα που θέλω να ξεκαθαρίσω, για τους ‘άλλους’ κυρίως και όχι για σένα,  είναι τι είναι αυτό που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε.
Το τελευταίο λόγο πάντα τον έχει το Δημοτικό Συμβούλιο. Τελεία.
Όμως, για να φθάσει κάποιο θέμα για συζήτηση και απόφαση σε αυτό, χρειάζεται κάποια προετοιμασία.
Ενδεχομένως και κάποια γνωμάτευση από φορέα, θεσμοθετημένο ως αρμόδιο, από την Πολιτεία.
Για να έχει λύσει το όποιο πρόβλημα πρέπει να είναι καλά ορισμένο, το γνωρίζεις.
Και αυτό που πρότεινα να κάνουμε, φτάνει μέχρι εκεί. Τα υπόλοιπα είναι δικιά σας δουλειά. Συμβούλων, Συμβουλίου και Δήμου γενικότερα.
 
Υ.Γ.1:  Σχετικά με τα λουλούδια που έχεις αναρτήσει, να σου γνωρίσω ότι, σε σχετική συζήτηση που είχα με Βιολόγους, όταν συζητούσα μαζί τους για το Κεδροδάσος και την Διδυμιώτικη Τουλίπα,  μου είπαν ότι για κάποια είδη η επαρχία μας είναι το νοτιότερο σημείο της Ευρώπης όπου εντοπίζονται. Θέμα που πιθανόν να το αναλάβει η Περιβαλλοντική Ομάδα του Γυμνασίου Κρανιδίου. Υποθέτω ότι η δική σου στήριξη στα παιδιά, είναι δεδομένη.
Υ.Γ.2: Το ‘ταξίδι’, μην το φοβάσαι. Μια ωραία βόλτα είναι που θα την απολαύσεις πολλαπλά, χωρίς κανέναν απολύτως κίνδυνο. Όλα μαζί δύο-τρεις ώρες δουλειά. Αν δε πας με αγροτικό ή 4x4, που θα σου επιτρέψει πρόσβαση σε ‘δύσκολα’  μέρη, θα είναι καλλίτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου