Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Το σόϊ και το σκατό του …


Διάβασα το μήνυμα του ανώνυμου προς γειτονικό ιστολόγιο.
Και θα κάνω μια αναφορά, έστω και αν είναι ανώνυμο, κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου.
Ο λόγος είναι ότι, απεκόμισα την εντύπωση ότι, για πρώτη φορά, γράφει ένα Κρανιδιώτης-Κρανιδιώτης, παλιός-βέρος Κρανιδιώτης δηλαδή.
Η παροιμία που χρησιμοποιεί εκεί με παραπέμπει. Και μάλιστα σε … γλωσσομαθή!
Και έχει να κάνει επίσης με την διαπίστωση ότι, πέρα από τα Μαθηματικά Αξιώματα, άλλο  Κρανιδιώτικο blog δεν υπάρχει.
Το Κρανίδι που εγώ γνώρισα στα νειάτα μου ήταν άλλο.
Και κάτι συμπεριφορές σαν αυτές του Σφυρί δεν τις … σήκωνε!
Να βρεθεί ξένος, να πραγματοποιήσει αυτές τις εκδηλώσεις προεκλογικά και να βάλει τον Γιάννο Κρανιδιώτη πάνω από τον Ρέπουλη, μόνο και μόνο για να πάρουν δέκα κουκιά παραπάνω δέκα αχόρταγοι πλεονέχτες και φραγκοφονιάδες, θα είχε εξοστρακισθεί σε μισή ώρα!
Και ακόμη, να βρεθεί Κρανιδιώτης από σόϊ, π.χ. αντιδήμαρχος Γιώργης Κοντοβράκης, να συνεργασθεί σε αυτά και να μην αντιδρά, ούτε ψύλλος στον κόρφο του.
Για όσους δεν γνωρίζουν, οι Κοντοβράκηδες είναι μεγάλη και παλιά Κρανιδιώτικη οικογένεια, με σημαντική παρουσία, και δεν εννοώ μόνο τον Βουλευτή Ι. Κοντοβράκη.
Θα περιμένω τις επόμενες αναρτήσεις του ανώνυμου, ελπίζοντας ότι δεν έχω κάνει λάθος στην εκτίμησή μου.
Και θα τις περιμένω επώνυμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου