Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Σήραγγα και Παράκαμψη Διδύμων στην αεροφωτογραφία

Αφού ο ΚαΜίζης αρνήθηκε στην χορήγηση αντιγράφου της μελέτης πήγε ο Πέτρος ο Σαράντος, την είδε, και κράτησε κάποια στοιχεία.
Δικά του είναι αυτά, αυτός μου τα έδωσε.
Δεν γνωρίζω αν αποτελούν ακριβές αντίγραφο.
Γνώριζα όμως καλά τον Πέτρο, τις ικανότητές του και την υπευθυνότητά του και τα αναρτώ ως απόλυτα αξιόπιστα.
Στην εικόνα αυτή έχουν αποτυπωθεί:
Ο υπάρχων δρόμος, με μπλέ χρώμα.
Η λύση ΚαΜίζη, με μαύρο χρώμα. Φαίνεται που ‘βγαίνει’ η σήραγγα στην μεριά των Διδύμων και πως συνεχίζει.
Ακριβώς στην παράκαμψη  που κατασκευάστηκε!
Δηλαδή η σημερινή παράκαμψη Διδύμων, που ξεκίνησε ως παραλιακός δρόμος Κρανιδίου Ναυπλίου, με διάφορες τροποποιήσεις, για το σύννομο των οποίων δεν έχω πεισθεί, ήρθε και έπεσε ακριβώς πάνω στην χάραξη της λύσης ΚαΜίζη! 

Λες και την τραβούσε κάποιος Μαγνήτης!
Η οποία χάραξη της λύσης  ΚαΜίζη είχε προκύψει από την μελέτη των σηράγγων που είχε εκπονηθεί τουλάχιστον τρία χρόνια πριν!
Τυχαίο;
Δεν νομίζω;
Και τα παπαγαλάκια  ονόμασαν την κατασκευασθείσα παράκαμψη ‘σκουπιδόδρομο’ σε μια προφανή προσπάθεια να την φορτώσουν στον Σφυρί!
Περισσότερα βέβαια στο σχόλιο που θα ακολουθήσει.
Τέλος με κόκκινο χρώμα ο Πέτρος έχει σημειώσει την δική του εναλλακτική πρόταση.
Η οποία στην Κιάφα, αντί να ‘πιάσει’ το Μεγαλοβούνι, ‘πιάνει’ δεξιά το Κέλμπεση.
Να σημειώσω ακόμη ότι όταν μου τα εξηγούσε του είχα επισημάνει ότι η εντύπωσή που σχηματίζω, κοιτώντας την διαδρομή στο βουνό, είναι ότι οι κλίσεις είναι απαγορευτικές. Μου απάντησε όχι, το έχω ελέγξει πολλές φορές.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου