Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Τόση ‘αγάπη’ δεν την αντέχω!

Διάβασα το σχόλιο με τίτλο Γιώργος Νοταράς στα 79 του χρόνια από αγάπη για τον τόπο του!!! αλλά και το άλλο με τίτλο Συγχαρητήρια στο Γιώργο Νοταρά για τα κριτικά σχόλια από συνδημότη μας!!
Και με έπνιξε η … αγάπη!
Ετσι είπα να … συνέλθω πριν απαντήσω.

Τον συντάκτη δεν τον γνωρίζω.
Από το κείμενο του όμως αναδεικνύονται περισσή πολιτική, κοινωνική και ηθική αναλγησία.
Αλλά και ειρωνεία, θράσος και αναίδεια!
Ναι όπως τα γράφω!
Γιατί αυτό που λέει είναι ‘κορόιδα  Διδυμιώτες καλά σας φορτώσαμε τα σκουπίδια, να σας πω τι να θα κάνουμε μα μην φωνάζετε’.
Αυτό λέει!
Προτείνει ‘αντισταθμιστικά οφέλη’ για τις Κοινότητες Φούρνων και Διδύμων! Και ποιος του είπε, που το βρήκε, ότι στα Δίδυμα φωνάζουμε για οφέλη;
Με τόσα είμαστε καλά με τόσα δεν είμαστε;
Λίγη ντροπή, δεν θα έβλαπτε.
Ντροπή, γιατί μέσα από τις ελληνικούρες αυτού του κειμένου, βλέπει κανείς αρχές και αξίες, που δεν θέλω να τις χαρακτηρίσω!
Προτείνει ‘… να μας εξηγηθεί με παρρησία ότι θα ληφθούν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα προστασίας …
Μας λέει ηλίθιους και χαζούς ο συντάκτης ή δεν καταλαβαίνω καλά και τον αδικώ;
Προτείνει ‘ … ράντισμα με ενδεδειγμένο από υγειονομείο χημικό διάλειμμα σε τακτά διαστήματα τα απορρίμματα… ‘.
Παράλειψη!
Με την μπόχα δεν μας λέει  τι να κάνουμε! Μήπως, εκτός από υγειονομικά εγκεκριμένα διαλλείματα να τους ρίχνουμε και  … αρώματα;
Να λυθεί ολικά και αυτό το πρόβλημα;
Επί πλέον, θάθελα να ξέρω ποιος του είπε ότι με το ‘ράντισμα’ λύνεται όλο το πρόβλημα της ρύπανσης;
Προτείνει ‘ … Προς την κατεύθυνση του δρόμου, να τοποθετήσετε διαφημιστικές πι-νακίδες για να μη προσβάλλεται η αισθητική των τουριστών … ‘.
Βρίσκω ανεπαρκή την πρόταση!
Γιατί πρέπει να μας πει και το περιεχόμενο των διαφημίσεων έτσι ώστε όχι μόνο να μην προσβάλλουμε την αισθητική των τουριστών αλλά να είναι και ένα επί πλέον αξιοθέατο.
Και μάλιστα … ελκυστικό!
Και αναπτυξιακό, να φέρει λεφτά δηλαδή!
Εγώ έχω μια καλλίτερη πρόταση.
Να βάλουμε, μπροστά από τις διαφημιστικές πινακίδες καλλίγραμμα νέα παιδιά, από τα Δίδυμα και από τους Φούρνους, αγόρια για τις κυρίες και κορίτσια για τους κυρίους, να κουνάνε τα κάλλη τους στους περαστικούς.
Μα άλλα λόγια από το κείμενο έχω την εντύπωση ότι δεν υπάρχει συναίσθηση των όσων γράφονται.
Γιατί στην ουσία το κείμενο καταλαβαίνω ότι λέει είμαι τόσο ανάλγητος που στα παλιά μου τα παπούτσια η ρύπανση που προκαλώ με τα σκουπίδια μου, στα παλιά μου τα παπούτσια οι επιπτώσεις που προκαλεί στην υγεία και το περιβάλλον των Διδύμων και των Φούρνων η ρύπανση από τα σκουπίδια μου, αλλά είμαι και τόσο ευαίσθητος ανάλγητος που δεν μπορώ να τα βλέπω!
Αυτό καταλαβαίνω να λέει!
Και ο συντάκτης οφείλει να διευκρινίσει τι εννοεί. Μήπως δεν τον καταλαβαίνω και τον αδικώ.
Και δυστυχώς αυτό, δεν το λέει μόνο ο συγκεκριμένος συντάκτης. Το λένε πάρα πολλοί, με πρώτους τους ηγέτες μας!
Είσαι σε θέση άραγε ΟΛΟΙ αυτοί  να κατανοήσουν τι εννοούν όταν λένε αυτά;
Μπορούν να καταλάβουν πόση κοινωνική, πολιτική, ηθική αναλγησία εμπεριέχουν αυτές οι φράσεις;
Και είναι σε θέση να κατανοήσουν την αγανάκτηση, τον θυμό … των Διδυμιωτών και των Φουρνιωτών;
Την στιγμή που Διδυμιώτες και Φουρνιώτες δεν έχουν φορτώσει τίποτα, απολύτως τίποτα, σε κανέναν άλλον!
Στα Δίδυμα η Επαρχία, ο Δήμος,  έχει φορτώσει: Λατομεία Μαρμάρου, Λα-τομεία Αδρανών, Λατομεία Πέτρας, Ιχθυοτροφεία, Κεραίες, Ανεμογεννήτριες, τα ποιο βασικά.
Μπορεί κάποιος να μου πει μια, μόνο μια, οχλούσα δραστηριότητα του Δήμου, του Δήμου όχι Κοινότητας, που να την έχει φορτωθεί κάποια άλλη Κοινότητα του Δήμου μας;
Και μετά να μου γράψει από πού αντλεί το δικαίωμα, πολιτικό, κοινωνικό και ηθικό, να πετά τα σκουπίδια του, την βρώμα του, στον τόπο μου!
Και να μου πει επίσης έναν, μόνον έναν, λόγο για τον οποίο εγώ πρέπει να δεχθώ και να συνηγορήσω στις προτάσεις του.
Και πριν αρχίσει να γράφει την απάντησή του, ας διαβάσει εδώ, να δει τι έγραφε ο οικοδεσπότης του σχολίου για αυτό το θέμα.
Και να σκεφθεί την δική μου πρόταση.
Που είναι πολιτικά, κοινωνικά και ηθικά δίκαιη.
Ο καθένας τα σκουπίδια του και την βρώμα του στον τόπο του.
Εσύ δηλαδή ο Ερμιονίτης, και όλοι οι Ερμιονίτες, να κρατήσεις τα σκουπίδια σου και την βρώμα σου στον τόπο σου, στην όμορφη Ερμιόνη σου, στο Κρόθι.
Και εκεί ρίξε όσα χημικά θέλεις, όσα αρώματα θέλεις, βάλε όσες πινακίδες θέλεις, κάνε γενικά ότι θέλεις.
Και από αντισταθμιστικά οφέλη, όσα θέλεις.
Την μάννα σου και τον πατέρα σου.
Και μετά πήγαινε στην Ερμιόνη, να τα εξηγήσεις με  ….. παρρησία.
Να δω πόσες μπουρμπουλίθρες θα κάνεις στο λιμάνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου