Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Να ‘βοηθήσω’ λίγο Δ. ΚαΜίζη;

Πάνε δύο ημέρες τώρα και κανένας από τους δύο ‘μονομάχους’ δεν απάντησε στο κρίσιμο ερώτημα που έθεσα με το σχόλιό μου ‘Το ερώτημα μέχρι εδώ.
Για αυτό λέω να ‘βοηθήσω’ λίγο, ιδιαίτερα τον Δ. ΚαΜίζη.
Πάμε πίσω, στα 2001.

Εκείνη την χρονιά ο Δήμος Κρανιδίου παρέλαβε την μελέτη ‘ Βελτίωση Βορειοανατολικού άξονα με διάνοιξη δύο σηράγγων στις θέσεις Μεγαλοβούνι και Κολιάκι - Προμελέτη οδού από Πελεή έως Δίδυμα μέσω σήραγγας ‘Μεγαλοβούνι’ ‘….
Αυτό που ακολουθεί είναι από την ανάρτησητου ίδιου του ΚαΜίζη και πρέπει να είναι η πρώτη σελίδα..

Από το επόμενο έγγραφο προκύπτει ότι ο Δ. ΚαΜίζης, το 2004, Νομάρχης Αργολίδας τώρα ο Β. Σωτηρόπουλος, κινήθηκε για την χρηματοδότηση της μελέτης του!
 
Παράλληλα κινήθηκε και κατά της χρηματοδότησης της πρότασης της Νομαρχίας, εδώ.
Μόνο που σε αυτήν την ανάρτηση, ενώ αναφέρει α.π. και ημερομηνία, δεν αναφέρει αποδέκτη.
Τυχαίο?
Όμως ανάλογες προσπάθειες υπήρχαν και από την Νομαρχία.
Από το έγγραφο που ακολουθεί, Νομάρχης Αργολίδας ο Αναστ. Σαλεσιώτης,

και από την οριζοντιογραφία, όπως μου την έδωσε ο Πέτρος Σαράντος.

φαίνεται ποιόν δρόμο προωθούσε για χρηματοδότηση η Νομαρχία. 
Από την οριζοντιογραφία αυτή φαίνεται επίσης και η διαδρομή της διερχόμενης κίνησης από το Σαλάντι. Περνά πολύ πάνω από το ξενοδοχείο.
Αυτά που χρόνια τώρα φωνάζω για τον δρόμο του Αγιο Καρτέρη. Την κίνηση που προσπάθησε ο Σφυρίς να την διοχετεύει από τον δρόμο του Αγιο Καρτέρη.
Προσπάθεια που την συνεχίζει η σημερινή Δημοτική Αρχή με την αδράνειά της.
Επίσης η Νομαρχία Αργολίδας προσπαθούσε και αυτή να εντάξει το δικό της δρόμο σε πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Συνοψίζοντας:
Εκείνη την εποχή ήταν σε εξέλιξη δύο προσπάθειες.
Μια από την Νομαρχία που πρότεινε την κατασκευή του παραλιακού δρόμου με ταυτόχρονη μεταφορά του Νερού του Ανάβαλου στον Τόπο μας.
Και μια από τον Δήμο για  ‘ Βελτίωση Βορειοανατολικού άξονα με διάνοιξη δύο σηράγγων στις θέσεις Μεγαλοβούνι και Κολιάκι - Προμελέτη οδού από Πελεή έως Δίδυμα μέσω σήραγγας ‘Μεγαλοβούνι’ ‘
 Η κατάληξη;
Γνωστή!
Και οι δύο προσπάθειες κατάληξαν στην Παράκαμψη Διδύμων!
Πριν προχωρήσουμε όμως στα πως και τα γιατί θα πρέπει να απαντηθεί το κρίσιμο ερώτημα:
Η μελέτη που προωθούσε ο Δήμος τι προβλέπει για το μέρος που περνά από τα Δίδυμα;
Και θα απαντηθεί!
Γιατί βρισκόμαστε μπροστά σε καταστροφικές για τον Τόπο απόψεις και ‘πολιτικές’.
Τα ίδια βλέπουμε και στην διαχείριση των σκουπιδιών, και στην διαχείριση του θέματος των Λατομείων, και στην υπόθεση των Ιχθυοτροφείων, των Κεραιών και, κυρίως, του Νερού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου