Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Filoxenia.

Αναρτήθηκε στην γειτονιά μας μια επιστολήτου Γιάννη Ρόζου.
Και υπήρξε αντίδρασηαπό πλευράς Δήμου. Και αυτό το θεωρώ θετικό.
Στην ουσία των όσων θίγουν οι επιστολές δεν θα αναφερθώ.
Δεν γνωρίζω ούτε τι έγινε εκεί, ούτε πως λειτουργούν αυτά τα πράγματα.
Θα επισημάνω όμως κάποια άλλα πράγματα. 

Πρώτη δική μου επισήμανση έχει να κάνει με εκείνο το ‘με δικά μου έξοδα’ του Α. Τζανή.
Α. Τζανή, δεν το δέχομαι, σου το επιστρέφω!
Δεν θέλω να σου χρωστάω, θέλω να μου χρωστάς!
Θέλω, αφού είσαι εκλεγμένος ΔΙΚΟΣ μου εκπρόσωπός εκεί, να πας με ΔΙΚΑ μου λεφτά και με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!
ΑΞΙΠΡΕΠΕΙΑ και στο ταξίδι, και στην διαμονή, και στην παρουσία και στα κεράσματα, σε όλα.
Ούτε Γύφτουλας, ούτε Σπάταλος. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ!
Αλλά θέλω όμως να ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ.
Και να γυρίσεις και να μου δώσεις ΑΝΑΦΟΡΑ.
Να μου πεις δηλαδή πήγα εκεί, έκανα αυτά και αυτά.
Εκεί πήγαμε καλά, γιατί είχαμε ετοιμασθεί καλά, γνωρίζαμε καλά, είχαμε εκτιμήσει σωστά, ….
Αλλά εκεί δεν πήγαμε καλά, γιατί δεν είχαμε ετοιμασθεί καλά, δεν γνωρίζαμε, κάναμε λάθος, …..
Και να μου πεις ακόμη και την γνώμη σου.
Ότι την επόμενη φορά δηλαδή πρέπει να έχουμε βελτιωθεί εκεί, και εκεί, ….
Και με αυτόν τον τρόπο.
Περιμένω με άλλα λόγια μια ΕΚΘΕΣΗ.
Προφανώς, καλά κάνατε και απαντήσατε.
Αλλά, όλα όσα συνέβησαν εκεί, και πρέπει να είναι πολλά, επιτυχίες, αποτυχίες, αδυναμίες, ανεπάρκειες, … δεν μπορεί να συρρικνωθούν στις δύο συγκεκριμένες επιστολές.
Χρειάζεται μια Εκθεση λοιπόν, μια Αναφορά, ένας Απολογισμός, …., κάτι.
Τότε θα θεωρήσω ότι η εκπροσώπησή μου εκεί ήταν σωστή και ότι τα λεφτά μου έπιασαν τόπο.
Υ.Γ.
1. Είναι σαφές, υποθέτω, ότι δεν υπάρχει η παραμικρή γκρίνια για τα όποια χρήματα ξοδεύτηκαν για αυτή την ιστορία.
2. Η αναφορά στο πρόσωπο του Α. Τζανή καθώς και το ‘μου’, έγιναν επειδή με βόλευε να διατυπώσω αυτό που ήθελα να πω. Τίποτα προσωπικό από την μεριά μου στο πρόσωπο του Α. Τζανή, για αυτό το θέμα, και κανένα καλάμι από την μεριά μου.
Απλά η βασική ιδέα είναι να υπάρχει αναφορά, απολογισμός,  που θα στοχεύει, όχι στην γκρίνια, αλλά στον εντοπισμό αδυναμιών που θα πρέπει να αντιμετωπισθούν.
Για την επόμενη φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου