Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Κολυμπάδης, Τζανής, Μονά

Αρπαξαν και πάλι το παλιό ξεκούρντιστο πολιτικό βιολί και άρχισαν εκείνο τον παλιό, φάλτσο και καταστροφικό χαβά.
Πάλι πόσο κακός είναι ο Ρόζος, τι έκανε ο Ρόζος, τι δεν έκανε ο Ρόζος, ….
Εντάξει, θα τον εκτελέσουμε τον Ρόζο! Στα δέκα βήματα!

Αν και αναφορά οφείλει σε ό,τι εκπροσώπησε.
Αυτοί θα του ζητήσουν εξηγήσεις.
Το θέμα είναι εσείς τι κάνατε!
Που πήγαμε καλά, που δεν πήγαμε καλά, που θα μπορούσαμε να πάμε καλλίτερα, θα μας πείτε;
Πέρα από την μάχη που δώσατε με τον χρόνο, το καλαίσθητο αποτέλεσμα, μπλα, μπλα, μπλα, ….
Και για να είμαι σαφής.
Καλά κάνετε και απαντάτε από την στιγμή που αναφέρθηκε ο Γιάννης Ρόζος με σχόλιό του σε σας. Εδώκαι εδώ.
Εχετε όχι μόνο δικαίωμα, αλλά και υποχρέωση.
Η γκρίνια μου έχει να κάνει με το γεγονός ότι κάνετε αυτό και μόνον αυτό.
Μια ενημέρωση, στο πνεύμα των όσων έγραψα στο προηγούμενο σχόλιό μου για το θέμα, υπάρχει;
Γιατί διαφορετικά, το δικό μου συμπέρασμα, είναι ότι ο Γιάννης Ρόζος έχει δίκιο.
Όχι μόνο δίκιο, αλλά λίγα έγραψε.
Χωρίς να ήμουν εκεί, χωρίς να ξέρω τι έγινε εκεί.
Κοινός νους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου