Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Παραπονάκια .. με λάσπη.

Μην στεναχωριέσαι αγόρι μου.
Τα πράγματα θα φτιάξουν.
Και αν σε πρόδωσε η άπιστη, πάλι σε σένα θα ξανάρθει.
Οσο για μένα άδικα ανησυχείς, παραποιείς, παραπληροφορείς, λασπολογείς, … και πέφτεις στα μάτια της.
Σε μένα ούτε ήρθε ούτε θα έρθει.
Και να έρθει θα φύγει και μάλιστα γρήγορα.
Βλέπεις εγώ γεννήθηκα σ’ αυτόν τον Τόπο και τον ΑΓΑΠΑΩ με τα όποια καλά και τα όποια στραβά.
Και αυτό η άπιστη το γνωρίζει. Γνωριζόμαστε από παλιά ξέρεις.
Και την ‘πιάνω’ και με ‘πιάνει’ στο … φτερό!
Πως; Δεν μπορεί να ειπωθεί με λόγια, είναι βίωμα.
Επί πλέον γνωρίζει ότι εγώ δεν πρόκειται να ψάξω για άλλο Τόπο και πολύ περισσότερο να προσπαθήσω να φτιάξω έναν Τόπο στα μέτρα μου.
Γνωρίζει ότι είμαι και ΠΙΣΤΟΣ.
Για αυτό λοιπόν μην ανησυχείς.
Αλλωστε ξέρεις εσύ.
Κάτι θα αλλάξεις, κάτι διαφορετικό θα δείξεις, χτένισμα, κούρεμα, μόστρα, θα τα καταφέρεις.
Ελπίζω να σε ‘παρηγόρησα’.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου