Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Σκουπίδια …

Τι ήταν αυτό χθές στο Δημαρχείο;
Κατάλαβε κανένας;
Συνέλευση δεν ήταν.
Διαμαρτυρία δεν ήταν.
Ηταν επιδρομή; Ηταν εκδρομή;
Τι ήταν τελικά;


Η γνώμη μου:
Την μισή αλήθεια έγραψαν τα ‘Μαθηματικά Αξιώματα
Η άλλη μισή είναι ότι η επαναστατική γυμναστική δεν γίνεται για … γυμναστική.
Γίνεται για συγκεκριμένους λόγους.
Που συνήθως είναι, αυτό λέει η εμπειρία, επειδή κάποιος δεν αποδέχεται κάτι, επειδή δεν συμφωνεί σε κάτι, επειδή αθετεί κάποια συμφωνία σε κάτι, …
Επίσης γιατί κάποιος θεωρεί ότι θα κερδίσει κουκιά, θα πάρει από τον άλλον κουκιά, …. και τέτοια.
Σε καμία περίπτωση για το καλό μας!
Τώρα τι ακριβώς συμβαίνει, δεν το γνωρίζω.
Και δεν ελπίζω να το μάθω.
Γιατί απλούστατα κανείς δεν πρόκειται να μιλήσει.
Λαμβάνοντας υπ’ όψη την επισήμανση του Εικονοσκόπιου, αλλά και το γεγονός ότι σε κάποιο από τα video που ανάρτησε ο Ιχνηλάτης ακούγεται το όνομα του Κ. Τσεφαλά, το όνομα ακούγεται καθαρά αλλά δεν μπορώ να διακρίνω τα υπόλοιπα, σε αυτή την περίπτωση είμαι με τον Δήμο μου.
Ναι με τον Δήμο μου!
Εχει δίκιο ο Δήμος μου;
Δεν γνωρίζω και δεν με νοιάζει.
Και θα δεχθώ ότι όλα τα δίκια τα έχουν οι επιδρομείς.
Όμως αυτό το θέμα, και άλλα παρόμοια, τα λύνουμε ΕΜΕΙΣ.
Οι ΔΗΜΟΤΕΣ.
Με τα όποια λάθη, ολιγωρίες, υπερβολές, …., αλλά εμείς!
Χωρίς βοήθεια από το  …. εξωτερικό.
Να το πω αλλιώς και ωμά.
Τον ΚαΜίζη, και τον κάθε ΚαΜίζη, θεωρώ ότι έχουμε δικαίωμα και υποχρέωση να τον χτυπάμε, πολιτικά,  αλύπητα σαν χταπόδι.
Αλλά εμείς, οι ΔΗΜΟΤΕΣ.
Όταν τον χτυπάνε άλλοι, επ’ έξω, πρέπει στον ΚαΜίζη και στον κάθε ΚαΜίζη να είμαστε δίπλα του, όλοι μαζί.
Και μετά τα λέμε … μεταξύ μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου