Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Ετσι κι αλλιώς εγώ θα πληρώσω.

Τι θα γίνει σήμερα στην συνάντηση του Δημάρχου με τους εργαζόμενους στους ΟΤΑ ;
Δεν σκάω!
Γιατί ό,τι και να γίνει εγώ θα πληρώσω.
Γιατί να σκάω και από πάνω;


Αν το έργο της αποκομιδής μείνει στον Δήμο θα έχουμε προσλήψεις, με ΑΣΕΠ χωρίς ρουσφέτια φυσικά, ανθρώπων που ψηφίζουν για Δήμαρχο, και θα ακολουθήσουν όσα ακούμε και διαβάζουμε κάθε μέρα, σαν αυτά εδώ.
Αν το ίδιο έργο πάει στον ιδιώτη θα έχω απόλυτα διάφανη προκήρυξη, μια σύμβαση με απόλυτα τεκμηριωμένο το συμφέρον μου αλλά θα έχω πρόβλημα στην υλοποίηση. Την εποπτεία προφανώς θα την έχει ο Δήμος και ενώ η αποκομιδή θα πρέπει να γίνετε δύο φορές την βδομάδα θα γίνετε μία, αντί για π.χ. δέκα άτομα θα είναι έξη και δικά μας, κλπ.
Σε κάθε περίπτωση θα έχω μπροστά μου την συναλλαγή προς όφελος των συναλλασσομένων και σε βάρος μου.
Δεν θα τα κάνει ο σημερινός Δήμαρχος;
Να Συμφωνήσω.
Ο επόμενος όμως;
Μπορεί να το εγγυηθεί κανείς;
Προφανώς ΟΧΙ.
Γιατί επομένως να σκάω κι από πάνω;
Ας σκάει ο ΚαΜίζης που νόμιζε ότι θα βγάλει την τετραετία λέγοντάς μας πόσο κακός,  ως Δήμαρχος,  ήταν ο Σφυρίς.
Υπάρχει λύση;
Ναι, και έχει δρομολογηθεί από τους Γάλλους, όχι τους Γερμανούς!
Οι οποίοι έχουν μπει στην Δημόσια Διοίκηση και μετράνε, ναι μετράνε, τα πάντα.
Πόσο έργο παράγει μία υπηρεσία, πόσες υποθέσεις και έγγραφα διεκπεραιώνει, …
Και βγάζουν πόρισμα τόσοι, με τόσα, και αυτό το έργο.
Και κλείνουν οι στράτες και τα ντερβένια για τέτοιου είδους συναλλαγή.
Είναι κάτι σαν το ISO που γράφει ο Βασιλάκης της Καστέλας και παίρνει ως απάντηση την μόλυνση στον βυθό των Κυκλάδων.
Και τότε, αν καθίσεις και κάνεις τον λογαριασμό, τόσοι τόνοι, τόσα χιλιόμετρα, τόσες στάσεις, τόσοι κάδοι κλπ, Δημοσίως και ιδιωτικώς, θα έρθει μία η άλλη.
Σκάω όμως για ένα πράμα.
Τόσο άχρηστοι είμαστε, τόσο άχρηστους πολιτικούς εκλέγουμε, που πρέπει να έρθουν οι Γάλλοι και το μνημόνιο να μας το επιβάλλουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου