Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Στους Δ. Σφυρί, Ι. Αντωνόπουλο, .....

Θυμόσαστε εκείνη την τρισάθλια ιστορία με το όνομα χώρου www.didyma.gr ;
Όλα, αναλυτικότατα, είναι γραμμένα εδώ, αλλά και στην ετικέτα didyma.gr  του VillaDidimo.
Να θυμίσω με δύο λόγια την ουσία του θέματος.
Το έτος 2004, και βάσει του κανονισμού που ίσχυε τότε, ζήτησα και μου δόθηκε το όνομα χώρου www.didyma.gr.
Αν και είναι γραμμένα αναλυτικά στις παραπομπές που δίνω, θυμίζω ότι ο τότε κανονισμός, ‘κρατούσε’ για λογαριασμό των ΟΤΑ μόνον τα ονόματα των πόλεων εδρών των Καποδιστριακών Δήμων, και όχι των τότε Δημοτικών Διαμερισμάτων.
Τα υπόλοιπα ονόματα χώρου τα έπαιρνε όποιος τα ζητούσε πρώτος. Αυτός ήταν ο κανόνας.
Ετσι ζήτησα το όνομα αυτό, δηλώνοντας βέβαια και ποιος είμαι, και τι είναι το όνομα και τι θέλω να το κάνω. Απολύτως καμία ανακρίβεια από την πλευρά μου.

Το 2005, ένα χρόνο δηλαδή αφού είχε κατοχυρωθεί το www.didyma.gr σε μένα, άλλαξε ο κανονισμός και, εκτός από τα ονόματα των πόλεων – εδρών των Καποδιστριακών Δήμων, κατοχύρωνε για τους ΟΤΑ και τα ονόματα των Δημοτικών Διαμερισμάτων, επομένως και το www.didyma.gr.  Χωρίς μεταβατικές διατάξεις!
Αυτό δεν το γνώριζα.
Αγνοια Νόμου βέβαια δεν αναγνωρίζεται σε κανέναν, όμως, η πεπατημένη σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να ζητήσεις από κάποια εταιρεία που ασχολείται με αυτά να σου κατοχυρώσει το όνομα που επιθυμείς, χωρίς να ψάχνεις κανονισμούς και τέτοια.
Τα ονόματα χώρου εκχωρούνται για δύο χρόνια, και ακολουθεί ανανέωση. Ετσι η κατοχύρωση σε μένα ανανεώθηκε το 2006 και το 2008.
Το 2008, τέλη Γενάρη, ο Σφυρίς ξεκίνησε την κατασκευή του περίφημου πλέον δρόμου του Αγιο Καρτέρη. Όλα είναι γραμμένα, από τότε, στο www.didyma.brodimas.gr.
Αντέδρασα, ιδιαίτερα έντονα και απόλυτα δικαιολογημένα.
Αυτό είναι καθολικά παραδεκτό τώρα.
Τότε ήμουν ο κακός δαίμονας του χωριού, κυριολεκτικά.
Εδώ η σχετική απόφαση του τότε Τοπικού Συμβουλίου. Και πριν πάρει φόρα ο ΚαΜίζης και γράφει, ας διαβάσει εδώ. Χρήσιμη επίσης είναι και μια ματιά επίσης στα Διδυμιανά του VillaDidimo.
Φυσικά δεν είναι δύσκολο να φαντασθεί κανείς τι μου ‘έσουρναν’ τότε Σφυρίς, Σφυρίδια, Σφυράκια και Σφυρόπουλα.
Τότε λοιπόν, Γενάρη του 2008, ο Σφυρίς, κατά την εκτίμησή μου, τάχασε.
Δεν περίμενε τέτοια αντίδραση. Βρέθηκε σε δύσκολη θέση, σύμφωνα βέβαια και με το πόρισμα των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, που ανάρτησε ο ΚαΜίζης στο ιστολόγιο του Δήμου, και το οποίο προήλθε  και από καταγγελίες μου. Και  βρήκε ως μόνο τρόπο αντίδρασης να ζητήσει την διαγραφή του ονόματος χώρου από μένα!
Προσέξτε, όχι την κατοχύρωση στον Δήμο, μόνο την διαγραφή από μένα!
Όταν βέβαια του επεσήμανα ότι με αυτή την ενέργεια απεκάλυψε τις πραγματικές του προθέσεις, που δεν είχαν να κάνουν σε τίποτα με την ανάδειξη του χωριού, αλλά ήταν  ‘απάντηση’ σε όσα έγραφα εναντίον του, κατάλαβε το λάθος, και ζήτησε να κατοχυρωθεί το όνομα χώρου www.didyma.gr, στον τότε Δήμο Κρανιδίου.
Στην συνέχεια το θέμα ήρθε στο Τοπικό Συμβούλιο, όπου χωρίς κανένα πρόβλημα, αποφάσισαν να ‘αξιοποιήσουν’ το όνομα χώρου www.didyma.gr, για το ‘καλό του χωριού’! Εδώ το πρακτικό.
 
Τι απέγινε;
Μπείτε τώρα στο www.didyma.gr να το δείτε με τα μάτια σας!
Και για όσους ξέρουν, αν ψάξουν, θα δουν ότι κατοχυρώθηκε στον νέο ιδιοκτήτη, τον Μάρτη του 2010!
Επί Σφυρί, Ι. Αντωνόπουλου, κλπ. Φτου!
Και για να κλείσω.
Στο θέμα αυτό ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ.
Οπωσδήποτε Ηθικά, αλλά και ημι-νομικά. Αναφέρομαι στο πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη που τα λέει ΟΛΑ.
Μπορούσα να συνεχίσω με Νομικές ενέργειες, αλλά, δεν είχε νόημα.
Θα το κέρδιζα αλλά η ΕΕΤΤ είχε δικαίωμα να με ‘πιάσει’ στην διετία, στην ανανέωση. Και έτσι σταμάτησα.
Αλλωστε οι στόχοι μου σε ότι αφορά την κατοχύρωση του ονόματος αυτού, ήταν άλλοι, τους έχω γράψει.
Δύο ‘οφειλόμενες’ απαντήσεις.
Μία στον τότε αντιδήμαρχο Γ. Κοντοβράκη. Εκπροσώπησε τον Δήμο στην ΕΕΤΤ, τα είπαμε και μετά την ακρόαση.
Τι λες τώρα Γιώργη;
Δεν βγαίνεις τώρα στο διαδίκτυο να μου πεις τις μπούρδες που μου έλεγες στην Αθήνα και στο Ναύπλιον;
Και για το didyma.gr και για τον δρόμο του Αγιο Καρτέρη;
Τώρα που και για τα δύο θέματα έχουν αποφανθεί επίσημα όργανα της Πολιτείας;
Τώρα που είμαστε ίσοι και οι δύο;
Ελα ρε λεβέντη! Να γελάσει και κανένας πικραμένος!
Και άλλη μία στους ‘ασπονδους φίλους’ μου στα Δίδυμα. Όταν το είχα εγώ το όνομα του χωριού, απολύτως νόμιμα, και το προσέφερα στο χωριό, δεν το θέλατε!
Επρεπε να ‘τσακιστεί’ ο κακός Μπροδήμας!
Αντε να το πάρετε τώρα, και άντε να απολογηθείτε στο χωριό για τα έργα σας!
Και επί πλέον βάλτε ως πρώτη σελίδα στον υπολογιστή σας το σημερινό  www.didyma.gr, να καμαρώνετε το ‘κατόρθωμά’ σας!
Τι θα κάνω;
Δεν ξέρω ακόμη. Πάντως οτιδήποτε μπορώ προκειμένου να εξευτελίσω πολιτικά και τους δικούς μας λεβέντες αλλά και αυτούς της ΕΕΤΤ.
Το θέμα αυτό, δεν είναι πλέον δικό μου, με έχει ξεπεράσει, έχει άλλες διαστάσεις.
Και οφείλω να το αντιμετωπίσω έτσι.
Για όλα αυτά τα παιδιά που παλεύουν μέσα από το διαδίκτυο.
Που πάρα πολλά μου συμπαραστάθηκαν τότε, έχω αναρτήσει, από τότε, έναν μικρό κατάλογο.
Δεν είμαι από αυτούς που ξεχνάνε. Αλλοι Ξεχνάνε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου