Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Για τον κ. Καμιζή

Στο σχόλιό μου με θέμα ‘’Απορίες’’ της 2/6/2009 ο κ. Καμιζής με σχόλιό του, μου καταλογίζει ότι τον αδικώ.
Η απάντησή μου:
η παρακολούθηση των ενημερωτικών για τα κοινά της επαρχίας μας ιστολογίων είναι, για μένα, υποχρέωση του κάθε Δημότη.
Επί της ουσίας τώρα. Αναρτώ την επιστολή σας (απάντηση στην επιστολή Σφυρί) που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα παρατηρητής της 24/6/2009.
Επιστολή την οποία, όσο και αν έψαξα, δεν την βρήκα στο ιστολόγιό σας.
Σε ό,τι αφορά στο πατρικό σας σπίτι, πράγματι σας αδίκησα.
Δεν είναι αυτό που από λάθος ενημέρωση θεωρούσα ως δικό σας, αλλά άλλο, 100 μέτρα δίπλα.
Κάτι που βέβαια δεν επηρεάζει την ουσία του θέματος.
Όσο για την προσκλήσή σας να το επισκεφθώ, νάσται καλά αλλά μακριά.
Το σύστημα αρχών και αξιών με το οποίο πορεύτηκα μέχρι τώρα στην ζωή μου απέχει πολύ από αυτό που εγώ εισέπραξα ως δικό σας τα 8 χρόνια της θητείας σας στον Δήμο.
Υ.Γ. 1. Σύμφωνα με την δεοντολογία η απάντηση αυτή έπρεπε να γραφτεί στο σχόλια της ανάρτησης με θέμα ‘’Απορίες’’, όπου και το σχόλιο του κ. Καμιζή. Τεχνικά όμως δεν μπορούσα, από εκεί, να δώσω υπερσύνδεση στο αρχείο της επιστολής του.
Υ.Γ.2. Διαβάστε παρακαλώ την επιστολή Σφυρί αλλά και την ανάρτηση του γείτονα με θέμα ‘’ΠΡΟΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ’’, στην παλιά διεύθυνση, http://hermionidanews.blogspot.com/ και , ως νοήμονα όντα, βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

1 σχόλιο:

  1. Καλά για την απόσταση του πατρογονικόυ μου σπιτιου από τη θάλασσα να δεχθώ ότι είχατε λάθος πληροφόρηση ,για εκείνη την δήθεν επισκευή που δήθεν επρόκειτο να κάνω πώς προέκυψε;
    Πάντως 'οπως και να έχει σας ευχαριστώ για την δημοσίευση της επιστολής μου "Συκοφαντείτε κάτι θα μείνει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή