Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Απορίες

Διαβάζω στο εκλεκτό του Δήμου blog την ''αντεπίθεση'' του Δημάρχου Σφυρί με απάντηση σε επιστολές του πρώην Δημάρχου Καμιζή.
Το θεωρώ θετικό βήμα προς την πορεία να αποκτήσουμε ένα Δημόσιο Διάλογο που να μας αξίζει.
Ομως.
Απορία πρώτη.
Γιατί ο Καμιζής δεν αναρτά και στο ιστολόγιό του τις επιστολές αυτές;
Και ακόμη γιατί δεν τις στέλνει στα ιστολόγια που ασχολούνται με θέματα της περιοχής;
Ετσι ώστε ο επισκέπτης να μπορεί άνετα να βρει τις επιστολές και τις απαντήσεις και να σχηματίσει άποψη;
Αντί να ασχολείται με την παραλία του Αγιο Δημήτρη, δηλαδή την παραλία που βρίσκεται μπροστά από το πατρικό του σπίτι που προσπαθεί να επισκευάσει!
Αν είναι δικό του ιστολόγιο νομίζω ότι η δεοντολογία επιβάλλει την ανάρτηση.
Εκτός και αν είναι της παράταξης και υπάρχουν διαφωνίες!
Απορία δεύτερη.
Ο Δήμαρχος Σφυρίς δεν αντιλαμβάνεται ότι η τακτική να αποστέλλει τις επιστολές του και τις όποιες ανακοινώσεις του Δήμου σε ένα και μόνο blog δεν είναι σωστή τακτική; Και ότι πρέπει να αλλάξει;
Και ότι τέτοιες μικρότητες πρέπει να σταματήσουν;
Απορία τρίτη
Ο κάτοχος του ''εκλεκτού'' blog δεν αντιλαμβάνεται ότι αποδεχόμενος αυτήν την τακτική του Δήμου (και συνεργαζόμενος στην υλοποίησή της) δεν συμβάλλει στην δημιουργία ενός δημόσιου διαλόγου που να μας αξίζει;
Δεν αντιλαμβάνεται ότι αφήνει ανοικτούς δρόμους, μονοπάτια και ατραπούς που κάθε άλλο σε καλό οδηγούν;
Και μια διευκρίνηση
Από την πλευρά μου δεν πρόκειται να αναρτήσω, αν μου σταλλεί, καμιά ανακοίνωση του Δήμου ή Δημοτικού παράγοντα.
Δεν θέλω, με κανένα τρόπο, να θεωρηθεί ότι ''γκρινιάζω'' για θέματα, για πρόσβαση στην εξουσία, για συναλλαγή, για διαπλοκή ή οτιδήποτε άλλο.
Μακρυά από μένα όλα αυτά.
Θέλω, απόλυτα ελεύθερος, να γράφω αυτό που πιστεύω.
Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω.
Η άποψή μου είναι: Οι Δήμοι και οι Δημοτικοί παράγοντες θα πρέπει να έχουν την δυνατότητα ενημέρωσης-επικοινωνίας μέσα από τις επίσημες ιστοσελίδες του Δήμου.
Αυτό περιορίζει τα ιστολόγια, θέλουν δεν θέλουν, στον σχολιασμό και στην κριτική.
Και ο κόσμος καταλαβαίνει.
Δεν είναι κουτός!

2 σχόλια:

  1. Κοιτα αυτό το παιχνίδι του Δήμου με το ένα και εκλεκτό μπλογκ της περιοχής δεν οφελεί κανέναν ούτε τη δημοτική αρχη αλλά ούτε το ίδιο το μπλογκ ... τους απονομιμοποιεί και τους δύο .....
    το ερώτημα είναι αν μπορούν να το καταλάβουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Μπροδήμα κατ' αρχήν σας ευχαριστώ που παρακολουθήτε το Blog μου. Δεν καταλαβένω το σχόλιό σας γιατί όλες τις επιστολές μου τις αναρτώ.
    Ίσως δεν έχω την τεχνική ευχέρεια που έχετε οι υπόλοιποι , και αυτό το είχα δηλώσει απο την αρχή ζητώντας συγνώμη. Ίσως κάποτε σας φτάσω.
    Τώρα σχετικά με την παραλία του Αγίου Δημητρίου με αδικείτε , εκτός εάν δεν με παρακολουθήτε τακτικά. Έχω αναρτήσει και αρκετές άλλες εικόνες του Δήμου που πρέπει να διορθωθούν.
    Σχετικά με το πατρικό μου σπίτι, είναι μια χαρά δεν πρόκειται να το επισκευάσω, το έχω επισκευάσει προ εικοσαετίας.Δεν βρίσκεται στην παραλία και δεν έχει ούτε καν οπτική θέα με την παραλία του Αγίου Δημητρίου.
    Είμαι στην διαθεσή σας όποτε θέλετε και θα χαρώ πολύ να το επισκεφτειτε γιατί μου αρέσει να δείχνω, παλαιά χρηστικά πράγματα του πατέρα μου όπως ξέρω ότι αρέσει και σε εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή