Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Το Μυστικό

Εδώ και καιρό τα πάσης φύσεως και κατηγορίας (πράσινα και γαλάζια) παπαγαλάκια διαδίδουν ότι το ρυμοτομικό σχέδιο του Σαλαντίου δεν μπορεί να λυθεί γιατί το μπλοκάρει ο κακός Μπροδήμας.
To έχει μπερδέψει με τέτοια μαεστρια, λένε, που εκτός του ότι δεν μπορεί να λυθεί έχει σταματήσει και τις αγοραπωλησίες .
Έτσι βολεύει!
Και μου ζητούν να τους πω το μυστικό.
Να τους πω δηλαδή τι έκανα και πως τα κατάφερα!
Ομως ΟΧΙ!
Δεν θα τους κάνω την χάρη.
Δεν θα τους πω, πως έκανα το πρώτο μπέρδεμα όταν ήμουν Πρόεδρος της Κοινότητας!
Δεν θα τους πω τι έκανα όταν ήμουν Δήμαρχος!
Δεν θα τους πω, πως το μπέρδεψα ακόμη περισσότερο όταν ήμουν Νομάρχης!
Δεν θα τους πω πως το ματαξαναμπέρδεψα, όταν ήμουν Περιφερειάρχης!
Και φυσικά, με κανένα τρόπο, δεν θα τους πω τι έκανα και του έδωσα την χαριστική βολή όταν ήμουν Υπουργός!
Θα πω όμως ένα αει σιχτίρ.
Στα παπαγαλάκια. Κυρίως όμως σε αυτούς που τα χάφτουν!
Και τα αναμεταδίδουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου