Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Η Κυρία της ΠΑΠΟΕΡ.

Ηρθε στα Δίδυμα. Να δώσει μαθήματα!  Ακούστε την

(το video από τον Ιχνηλάτη)
Κυρία μου, οι Διδυμιώτες που ήταν εκεί σου είπαν ότι έχουν πρόβλημα, από τα δικά σου σκουπίδια!
Και εσύ, αντί να πεις συγγνώμη, τα μαζεύω αμέσως, άρχισες τα  …. μαθήματα!

Κυρία μου, έχεις ωραίες ιδέες.
Κράτα όμως τα σκουπίδια σου στην κουζίνα σου, και έλα συζητήσουμε όσο θέλεις.
Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι θα συμφωνήσουμε σε όλα!
Να πάμε μαζί και σε νέους, και σε γέρους, και σε νέες, και σε γριές, σε μεσόκοπους, σε παιδιά, σε μαθητές, σε σχολεία, σε εκκλησίες, σε παραλίες, σε καφενεία, …. Οπου θέλεις.
Αλλά τα σκουπίδια σου, στην κουζίνα σου!
Όχι στο κεφάλι μου!
Να προσφύγουμε μαζί στην Δικαιοσύνη, χωρίς τον Δήμο!
Είναι βέβαιο ότι κάποιοι θα πληρώσουν!
Αλλά τα σκουπίδια στην αυλή σου!
Ελπίζω να συνεννοηθήκαμε.
Και η λύση, αφού δεν δέχομαι τα σκουπίδια σου στην αυλή μου, δεν είναι να μην παράγουμε σκουπίδια, αλλά, τα δικά σου, να τα κρατάς, εσύ, στην αυλή σου. Εσύ, και ο κάθε ένας!

Υ.Γ.1: Και για να είμαι έντιμος απέναντί σου.
Χρησιμοποίησα την παρουσία σου και τα λεγόμενά σου, για να πω αυτά που θέλω.
Δεν είπες κάτι διαφορετικό.
Απλά εξέφρασες, με εξαιρετική απλότητα, αμεσότητα και καθαρότητα,  την 'τρέχουσα και κυριαρχούσα’ αντίληψη σε όλο τον Δήμο!
Τα ίδια ακριβώς είπε και ο ΚαΜίζης, αλλά ως παλαιά και γηραιά αλώπηξ της ‘πολιτικής’.
Η ίδια αντίληψη εκφράστηκε και εδώ, όπου αντέδρασα με τον ίδιο τρόπο.
Υ.Γ. 2: Μόλις είδα μία παρόμοια ανάρτηση. Λέει ακριβώς τα ίδια!
Υ.Γ. 2: Την λέξη κλειδί την είπε ο δ.σ. Πάνος Αποστόλου.
Επιμερισμός!
Δεν γνωρίζω αν εννοούσε μόνο τα σκουπίδια ή όλα.
Εγώ πάντως λέω Επιμερισμός σε ΟΛΑ.
Σκουπίδια, πάσης φύσεως Λατομεία, Ιχθυοτροφεία, Κεραίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου