Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

‘Γειτονικά’ και Τοπικά

Διάβασα το σχόλιο του Ιχνηλάτη.
Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες, δεν ξέρω τι θέλει να πει, δεν γνωρίζω τι έχει προηγηθεί.
Πάντως, εκτιμώ, ότι για να γραφεί, έστω και μεταξύ σοβαρού και αστείου, κάτι έχει συμβεί.
Προφανώς το θέμα έχει κάθε δικαίωμα να το χειρισθεί όπως αυτός κρίνει.
Στα όσα αναφέρει θα ήθελα να καταθέσω και εγώ την ‘εμπειρία’ μου.

Αμέσως μετά την ανάρτηση του πρώτου σχολίου για το αυθαίρετο, μετά από λίγες ώρες, έλαβα ‘μαντάτο’!
Εψαχναν να βρουν αυτόν που με ειδοποίησε!
Αγνοώντας ότι στο Σαλάντι έχω γεννηθεί και μεγαλώσει και ότι οι καταλήψεις των ΑΕΙ αυτή την εποχή είναι στο κατακόκκινο.
Να θυμίσω επίσης και το παλαιότερο σχόλιό μου.
Δεν το έγραψα τυχαία! Είχα λόγο!
Και τέλος, να θυμίσω τις απειλές για τις οποίες έκανε πολλές φορές λόγο ο Δαμαλίτης, παλιά.
Δεν έχω χρόνο να βρω και να δώσω τις παραπομπές.
Στον βαθμό που έχουν βάση όλα αυτά, έχουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις για τον Τόπο μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου