Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Κάποιες πρώτες απαντήσεις …

Με πρόσφατο σχόλιό μου έθεσα, πράγματι, σε μηδενική βάση, το θέμα των απορριμμάτων στην Επαρχία μας.
Είπα δηλαδή ότι ο μέχρι τώρα διάλογος και απόψεις δεν μου κάνουν. Δεν μου κάνουν γιατί θέλω, προκειμένου να επιλέξουμε συνειδητά και σωστά, κάποια από τις διαδικασίες που έχουμε μπροστά μας, να έχουμε την ‘μηδενική βάση’ από την Πολιτεία.
Και αμέσως ήρθαν οι αντιδράσεις.
Από τον Κατσαϊτη! Που απαντώντας σε ότι αφορά το κόστος της ανακύκλωσης είπε ‘δεν ξέρω’!
Και αντί να σταματήσει εκεί, συνεχίζει με μια σειρά μπούρδες!
Γεράσιμε Κατσαϊτη: Σε ότι αφορά τις μπούρδες και τους χαρακτηρισμούς ηλίθιος, κακοπροαίρετος, γκαβός όπως και τα μαθήματα φυσικής, στου τα επιστρέφω. Ακέραια! Σου ανήκουν, τα έχεις κερδίσει επάξια τόσα χρόνια!
Για την ώρα δεν θα πάω στην εξέδρα όπου προσπαθείς να πετάξεις την μπάλα, αλλά, θα ξαναφέρω την μπάλα στο γήπεδο για να συνεχιστεί το … παιχνίδι.
Τα αναπάντητο ερώτημα είναι πλέον, γιατί με τον ΚαΜίζη, ξεσηκώσατε τον κόσμο στην Καλαμάτα;
Αυτά για την ώρα.
Για την κ. Αλεβίζου.
Γράψατε κ. Αλεβίζου ένα σχόλιο, θετικό για τα γραφόμενά μου, ακολούθησε όμως κάποιο άλλο από το οποίο δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε. Δεν έχει σημασία.
Από εσάς κ. Αλεβίζου, εν ενεργεία Δημοτική Σύμβουλο, θα περίμενα δημοσιοποίηση της σύμβασης που υπέγραψε ο Δήμος με την εταιρεία ανακύκλωσης. Είτε απαιτώντας ανάρτηση στις ιστοσελίδες του Δήμου, είτε να την αναρτήσετε εσείς.
Γιατί σε αυτήν την σύμβαση είναι πολλά αυτά που πρέπει να δούμε! Από τα πολλά εγώ έθεσα μόνο το οικονομικό. Δηλαδή ο Δήμος σε αυτή την ιστορία, δίνει χρήματα στην εταιρεία, παίρνει χρήματα από την εταιρεία ή η συνεργασία έχει οικονομική πλευρά μηδέν; Και γιατί;
Γνωρίζετε καλλίτερα από εμένα ότι ο Δήμαρχος για να υπογράψει κάτι τέτοιο χρειάζεται εισήγηση από κάποιον που έχει θεσμοθετημένα την αρμοδιότητα να εισηγηθεί.
Δεν αρκούν το τι λένε οι ‘στενοί’ του συνεργάτες ούτε τι λένε ο Κατσαϊτης και η ΠΑΠΟΕΡ, ούτε η πρόσφατη εμπειρία της ΠΑΠΟΕΡ και του παπα-Θέμη. Και φυσικά ούτε τι λένε οι διάφορες αναρτήσεις στο διαδίκτυο.
Πρέπει να ξέρουμε τι λέει η Πολιτεία για αυτά τα θέματα.
Γιατί η Πολιτεία έχει την δυνατότητα με τους θεσμοθετημένους φορείς, να πάει στην όποια εταιρεία ανακύκλωσης, να πει ‘φέρε όλα τα στοιχεία’, να τα μελετήσει και να βγάλει πόρισμα.
Και να μας πει αν η εταιρεία κερδίζει, έρχεται μία η άλλη, ή χάνει και χρειάζεται επιδότηση γιατί θα έχουμε όφελος από άλλη μεριά.
Κάτι που δεν μπορούν να κάνουν ούτε ο Κατσαϊτης, ούτε η ΠΑΠΟΕΡ ούτε ο παπα-Θέμης.  
Και σε αυτά επιμένω και θα επιμένω, μήπως και αρχίσει να ξεκαθαρίζει το τοπίο.
Και να κλείσω με μια πρώτη απάντηση στα γραφόμενα του κ. Σταματάκη. Θα ακολουθήσουν και άλλες. Γιατί είναι πολλές οι παραπλανητικές ερμηνείες των όσων  έγραψα κ. Σταματάκη! Και σας καλώ να ξαναδιαβάσετε και, κυρίως, να κατανοήσετε το κείμενό μου.
Θα ξεπεράσω, για την ώρα,  τις όποιες προσωπικές αναφορές και θα απαντήσω μόνο σε μία μόνο από τις αναφορές σας.
 Όχι απαντώντας τι είναι η ΠΑΠΟΕΡ αλλά, τι δεν είναι.
Θα σας παραπέμψω σε δύο παλαιότερα σχόλιά μου. Ένα με τίτλο ‘Αναπτυξιακό Συνέδριο’ και ένα άλλο με τίτλο ‘Επιστήμη-Τεχνολογία-Πολιτική’..
Και θα σας πω ότι αυτό δεν είναι η ΠΑΠΟΕΡ.
Τώρα στον βαθμό που υποκαθιστά αυτές τις λειτουργίες, όπου και αν τις υποκαθιστά, ηθελημένα ή αθέλητα, είμαι απέναντι.
Πιο σαφής δεν μπορώ να είμαι κ. Σταματάκη. Για την ώρα.
Και να απαντήσω με αμεσότητα και ευθύτητα, τόσο στο δικό σας σχόλιο κ. Σταματάκη, όσο και σε άλλο του Κατσαϊτη, που έχει αρκετή δόση παπατρέχα και ξερόλα, σας λέω ότι δεν εντάχθηκα στους Οικολόγους Πράσινους.
Ιδιαίτερα εσύ Κατσαϊτη, άνοιξες μέτωπο μαζί μου. Λάσπη και παιγνιδάκια, όχι στον Μπροδήμα. Για την ώρα σου λέω μόνο πρόσεξε την … αφυδάτωση! Εχει και επιφάνεια να πάρει ο διάολος!
Θα τα ξαναπούμε, είμαι σίγουρος. Εγώ πάντως θα επανέλθω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου