Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Δ. Καμιζής: Η σήραγγα Διδύμων

ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΔΙΔΥΜΩΝ
ΠΡΟΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ , ΡΥΠΑΡΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ

Αυτό τον τίτλο επέλεξε ο Δ. Καμιζής στο σχόλιό του ‘’απάντηση’’ στα όσα του έχω καταλογίσει, σχετικά με την παράκαμψη Διδύμων, από αυτό εδώ το blog.
Προς ‘’ΠΡΟΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ , ΡΥΠΑΡΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ’’, εννοώντας σαφώς τον υπογράφοντα.
Θυμίζοντας εκείνο το ‘’ Λαέ της Ελλάδας, Λαέ της Αθήνας, Αγαπητέ Θανάση…’’

Η απάντησή μου!

Πρώτα για την σήραγγα. Σε επόμενο σχόλιο θα απαντήσω και για την στάση του Δ. Καμιζή σχετικά με την παράκαμψη.
Ο Ιωάννης Γ. Σερέτης, με αίτησή του, προσπάθησε να πάρει από τον Δήμο Κρανιδίου την αντίγραφο της μελέτης των σηράγγων. Ο Δ. Καμιζής, που ήταν τότε Δήμαρχος, αρνήθηκε να χορηγήσει αντίγραφο.
Του επέτρεψε όμως ‘’ .. να ενημερωθεί για το περιεχόμενο της μελέτης κατόπιν επισκέψεως στο Δημοτικό κατάστημα Κρανιδίου …’’.
Η ενημέρωση έγινε με την βοήθεια του Πέτρου Σαράντου, που δυστυχώς, ‘’έφυγε’’ νωρίς. Δυστυχώς γιατί ο Πέτρος γνώριζε άριστα το θέμα και η απάντησή του θα ήταν ‘’πλήρης’’.
Ο Πέτρος είδε την μελέτη και αποτύπωσε την χάραξη της ‘’πλέον σύγχρονης λύσης’’ του Δ. Καμιζή.
Μία αποτύπωση σε στρατιωτικό χάρτη, όπου με μπλέ χρώμα δείχνει την υπάρχουσα χάραξη, με κόκκινο την δική του εναλλακτική λύση και με πράσινο την πλέον σύγχρονη λύση του Δ. Καμιζή.

Και μια άλλη, σε φωτοτυπίες αεροφωτογραφιών, όπου οι ίδιες χαράξεις φαίνονται με τα ίδια χρώματα.
Κατάρτισε και έναν συγκριτικό πίνακα για τον οποίο δεν μπορώ να γράψω περισσότερα, δεν έχω τις γνώσεις. Θα βοηθούσε αν το έκανε κάποιος μηχανικός. Η εντύπωση πάντως που εγώ αποκομίζω, από τα μεγέθη που αναφέρονται, είναι ότι σε καμία περίπτωση το έργο αυτό δεν άξιζε αυτό το κόστος! Σε χρήμα, σε περιβάλλον και σε απομόνωση των Διδύμων!
Και ότι η επαρχία (όπως αυτή εκφράζεται) δεν δίστασε να καταδικάσει τα Δίδυμα!
Συγκρίνει πάντως: Υφιστάμενη Διαδρομή, Πρόταση Νομαρχίας, Πρόταση Πέτρου Σαράντου, Πρόταση Δήμου σε Συνδυασμό με ΤΟΥΝΕΛ, Πρόταση Πέτρου Σαράντου σε συνδυασμό με ΤΟΥΝΕΛ.
Που σημαίνει ότι o Πέτρος δεν ‘’είδε’’ απλά την μελέτη της σήραγγας αλλά, πήρε πολλά τεχνικά στοιχεία για να καταρτίσει αυτόν τον πίνακα!
Η εναλλακτική χάραξη του Πέτρου συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κρανιδίου (παρόντος του Δ. Καμιζή) αλλά και στην Νομαρχία.
Τα σχέδια αυτά τα έχουν δει και τα ξέρουν πάρα πολλοί στα Δίδυμα.
Αυτά λοιπόν τα σχέδια δείχνουν ότι η ‘’πλέον σύγχρονη λύση’’, η σήραγγα δηλαδή, ΄΄μπαίνει’’ στο Κέλμπεση από την Πελεή, ‘’βγαίνει’’ στα Δίδυμα λίγο πιο πάνω από την θέση μεγάλο γιοφύρι, εκεί περίπου που είναι η δεξαμενή ύδρευσης, και από εκεί, με γέφυρα, περνά απέναντι στο Μεγαλοβούνι. Φθάνει στην θέση μεγάλη κούλμπα, εκεί που ξεκινά η παράκαμψη, και συνεχίζει με την ίδια ακριβώς χάραξη, την παράκαμψη, μέχρι την θέση Σταυρός Φούρνων.
Με απλά Ελληνικά και με την κατά Καμιζή ‘’πλέον σύγχρονη λύση’’ θα είχαμε πάλι απομόνωση των Διδύμων και πάλι δημιουργία του κατασκευασθέντος δρόμου!
Και πολλαπλάσιο κόστος λόγω της σήραγγας και της γέφυρας!
Ο Δ. Καμιζής ανήρτησε ένα μέρος σχεδίου κάποιας μελέτης. Ακόμη και αν πρόκειται για μέρος του χάρτη της μελέτης που είδαν ο Ι. Σερέτης και ο Π. Σαράντος, δεν δείχνει την χάραξη.
Μετά από αυτά οφείλει να αναρτήσει όλο τον χάρτη, να φαίνεται δηλαδή η χάραξη.
Μήπως και ο Πέτρος έχει κάνει λάθος!
Αλλά και πάλι εγώ δεν θα τον πιστέψω!
Θα πιστέψω την απάντηση που θα δώσει ο Σφυρίς στην αίτησή μου. Που ελπίζω να μην έχουμε ‘’εμπλοκές’’!
Μετά από αυτά διαβάστε αυτά που είπε, στην ομιλία του, στις 24.10.2009, αναφερόμενος στο θέμα της παράκαμψης Διδύμων,
‘’ …Να αναφερθώ στο άλλο μεγάλο θέμα της οδικής πρόσβασης από και προς Αθήνα; Τι έγιναν τα σχέδια μας, οι μελέτες μας και οι προτάσεις μας για την πλέον σύγχρονη λύση του προβλήματος με την κατασκευή σηράγγων στα Δίδυμα και στο Κολιάκι; Ποια υπήρξε η αντίσταση της σημερινής δημο-τικής αρχής στην κατασκευή του νέου δρόμου της παράκαμψης των Διδύμων από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αργολίδας, ενός δρόμου που κόστισε πολλά σε χρήμα και στο φυσικό περιβάλλον και δεν ωφελεί σχεδόν σε τίποτα; Εμείς σε αντίθεση με τα χονδροειδή ψεύδη που κάποια διοχέτευσαν εντέχνως και με κακοήθεια αντισταθήκαμε έμπρακτα και με αποδείξεις στην κατασκευή αυτού του δρόμου…’’
Και αυτά που γράφει, απαντώντας σε μένα,
‘’Οι δικές μου προτάσεις και ο σχεδιασμός του Δήμου Κρανιδίου ήταν άλλος και εντελώς διαφορέτικος. Ηταν η προσπέραση του Μεγαλοβουνίου με την κατασκευή σήραγγας’’ .

Και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.
Ιδιαίτερα για το αν είμαι υπερβολικός, άδικος και αγενής μαζί του ή εξαιρετικά ευγενικός!
Γιώργος Νικ. Μπροδήμας
Λασπολόγος, Ρυπαρογράφος και Συκοφάντης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου