Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

‘Παραπολιτικά’

Δεν γνωρίζω ποιους και τι ακριβώς εννοεί ο Ιχνηλάτηςστο σχόλιό του, αλλά στο βαθμό που αφορούν στα τελευταία σχόλιά μου, προφανώς διαφωνούμε αγαπητέ Ιχνηλάτη.


 Εσύ βλέπεις σταθμό μεταφόρτωσης.

Εγώ βλέπω άμεσο κλείσιμο, όχι μόνο της ΧΑΔΑ αλλά και όλων των πάσης φύσεως Λατομείων, Αδρανών, Μαρμάρου, Πέτρας.
Και  αποκατάσταση όλου του Σεληνιακού Τοπίου που έχει δημιουργηθεί εκεί τα τελευταία χρόνια.
Και δημιουργία Λαογραφικού Χωριού, στην είσοδο του Δήμου μας, Τιμή μας και Καμάρι μας.
Πέρα από τα λεφτά.

Επί πλέον, αγαπητέ Ιχνηλάτη εσύ έχεις αποδεχθεί την εγκατάσταση εκεί της όποιας βασικής δραστηριότητας του Δήμου σχετικά με τα σκουπίδια.
Και λες να συζητήσουμε για κάτι καλλίτερο.
Εγώ δεν έχω αποδεχθεί τίποτα και πολύ περισσότερο κάτι τέτοιο.
Εγώ λέω να κρατήσει πρώτα ο καθένας τα σκουπίδια στην αυλή του και μετά να συζητήσουμε ότι θέλετε.

Τα υπόλοιπα τα αφήνω για μετά. Μην ξεστρατίσει η κουβέντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου