Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Προς Θεοδώρα Βογανάτση. Ερώτημα Ι.

.

Σιωπή έ!
Ας αρχίσουμε επομένως.
Σκέφθηκα να σου απαντήσω σοβαρά. Δεν μου έβγαινε, δεν ταίριαζε σοβαρή αντιμετώπιση σε αυτό το αισχρό και πανούργο κείμενο. Αλλωστε η σοβαρότητά του είναι στο απόλυτο μηδέν.
Διάβασα μετά το σχόλιο του Βασίλη Γκάτσου, και ιδιαίτερα την αναφορά του στα περί νοημοσύνης. Δεν συμφωνώ μαζί του. Το κείμενο έχει συγκρότηση και είναι γραμμένο με στόχο, με συνειδητή διαστρέβλωση, με νοημοσύνη.
Η εκτίμησή μου είναι ότι ο τρόπος σκέψης και ενέργειας ταυτίζεται με αυτό που λένε στο χωριό μου, και στο χωριό σου υποθέτω, ‘στην αμάθεια ζώον στην πονηρία διάολος’.
Ταιριάζει γάντι.
Και έτσι θα πάμε Θεοδώρα Βογανάτση.
Και αργά-αργά, για να έχει ενδιαφέρον.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.
Υπογράφεις το κείμενο:
Φυσικός, Γυμνασίου Κρανιδίου.
Επειδή σήμερα δεν είμαι στα κέφια μου, θα είμαι ευγενικός μαζί σου και θα σου πω απλά: ΧΕΣΤΗΚΑ.
Όμως το θέμα δεν είναι αυτό.
Από πού και ως που Θ. Βογανάτση έχεις δικαίωμα να χρησιμοποιείς τον τίτλο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ στην προσπάθειά σου να ενισχύσεις τα επιχειρήματά σου προκειμένου να υποστηρίξεις τις παλαβομάρες του Κατσαϊτη και τα όποια απωθημένα σου κατά του Γκάτσου και του Δήμου/Δημάρχου Ερμιόνης;
Τι σου χρωστάει το Γυμνάσιο Κρανιδίου να φορτωθεί τις .. αμαρτίες σου;
Μια ευνομούμενη Πολιτεία, με σωστή Διοίκηση θα σε είχε θέσει αμέσως σε διαθεσιμότητα και θα σε είχε στείλει πειθαρχικό με το ερώτημα της απόλυσης.
Γιατί απλούστατα μια Λειτουργός δεν μπορεί να χρησιμοποιεί τον τίτλο της με αυτό την τρόπο.

Γιάννη Αποστόλου, Διευθυντή του Γυμνασίου Κρανιδίου.

Μάζεψέ την.
Ξέρεις ότι έχεις υποχρέωση να το κάνεις για να προστατέψεις το Λειτούργημα, το Σχολείο σου και τους Μαθητές σου από Καθηγητές με νοοτροπίες που γεννούν τέτοιες συμπεριφορές.
Εγώ απλά ξεκαθαρίζω ότι αν ξαναδώ σχόλιό της με αυτήν την υπογραφή θα κάνω αυτά που πρέπει.

Ως Θεοδώρα Βογανάτση, προφανώς, είναι απόλυτα ελεύθερη να γράφει ό,τι θέλει.

Σταμάτη Δαμαλίτη: Όταν γράφεις συμφωνώ σε όλα, εννοείς ότι συμφωνείς και σε αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου