Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Σε ό,τι με αφορά.


Εγραψες, Γεράσιμε Κατσαϊτη,  κάτι σαν ‘απάντηση’  στο σχόλιο του Β. Γκάτσου, με τίτλο ‘Ελα .. Βένιο στον τόπο σου’’.
Σχόλιο που αναρτήθηκε σε αυτό το blog όπως και σε αυτό με τίτλο ‘Παρέμβαση Ενεργών Πολιτών Ερμιόνης’, καθώς και στο ‘Εικονοσκόπιο’.
 Όμως, αντί να πάς να βρεις κανένα κοπάδι γίδια και να διαπιστώσεις, από πρώτο χέρι και με τα μάτια σου, ότι γράφεις παλαβομάρες, φόρεσες στραβά το καπελάκι του χουντικού χωροφύλακα, κάθισες μπροστά στον υπολογιστή σου, και άρχισες να γράφεις.
Με στυλ, τρόπο και ύφος που δεν παραπέμπει σε παλαβιάρη οικολόγο που νομίζει ότι με παλαβά κλικ, δεξιά και αριστερά, μπορεί να κάνει οικολογία!
Παραπέμπει αλλού.

Οσο όμως και αν διάβασα την ‘απάντηση’ δεν είδα καμία απάντηση στα  γραφόμενα του Βασίλη Γκάτσου.
Επί της ουσίας, ΜΟΥΓΚΑ.
Μόνο επίθεση, και μάλιστα έντεχνη, με λογική χωροφύλακα της χούντας στα ιστολόγια που το ανήρτησαν.
Λες και πρέπει να νοιώθουμε ενοχές!
Και να σου ζητήσουμε και συγνώμη.
Τα άλλα ιστολόγια, μεγάλα παιδιά είναι,  μπορούν, αν θέλουν,  να απαντήσουν.
Σε ό, τι με αφορά:
Πρώτον.
Θεωρώ θράσος και αναίδεια, την απαξιωτική αναφορά στο συγγραφικό έργο του Βασίλη Γκάτσου.  Ιδιαίτερα όταν απευθύνεσαι  σε μένα. Γιατί εγώ γεννήθηκα σε αυτά τα μέρη και ξέρω τον Βασίλη Γκάτσο και τα άλλα ‘παιδιά’ της ηλικίας μας,  από το σχολείο.
Όχι μόνο τον Βασίλη Γκάτσο, αλλά και το θέμα που πραγματεύεται. Όχι μόνο γνωρίζω αλλά, πολλά από όσα γράφει, τα έχω βιώσει.
Και φυσικά δεν περιμένω από σένα Γεράσιμε Κατσαϊτη να με ενημερώσεις! Λίγος σεβασμός, έστω και ως 30 ετών κάτοικος της περιοχής μας, προς ανθρώπους και θέματα που δεν γνωρίζεις, δεν θα έβλαπτε.
Γιατί εμείς ζούμε 60 χρόνια σε αυτά τα μέρη! Και κουβαλάμε την γνώση γονιών και παππούδων!
Δεύτερο.
Γράφεις:
 ‘Επιμενω ομως πως πρεπει να ξεπερασουμε τον φοβο πως αν δεν σηκωσουμε οτιδηποτε μας ερχεται κανουμε λογοκρισια’.
Και ακόμη:
 ‘χωρις να δεσμευει τα ιστολογια σε συμπαρασταση με την απειλη πως αν δεν δημοσιευσουν την γνωμη του ταυτιζονται με αυτον στον οποιο επιτιθεται’’.
 Που είδες τον φόβο και τις απειλές ρε λεβέντη;
Γιατί χρησιμοποιείς πάλι την πρακτική του χουντικού χωροφύλακα;
Γιατί οδηγείς τον ανυποψίαστο αναγνώστη στο συμπέρασμα ότι η ανάρτηση ήταν αποτέλεσμα φόβου και απειλών, που πρέπει να ξεπεράσουμε;
Ποιος φοβάται ποιόν και γιατί,  ποιος απειλεί ποιόν και γιατί;
Εξ ιδίων κρίνεις;
Την πρώτη φορά που το έκανες σε μένα σε προειδοποίησα.
Τώρα δεν φταίω!
Τρίτο
Σε ό, τι αφορά την ανάρτηση, διακρίνω μια λογική που παραπέμπει σε λογικές και πρακτικές Μπόμπολα και Λαμπράκη. Απόλυτο έλεγχο δηλαδή της ενημέρωσης!
Και που μου είναι απόλυτα ξένες.
Βρίσκομαι στον αντίποδα αυτών των λογικών. Εδώ και μήνες, δύο φίλοι μου έχουν κωδικούς του blog και μπορούν, απόλυτα ανεξάρτητα από μένα, να αναρτούν  ότι θέλουν. Ετσι καταλαβαίνω  έναν διάλογο που να μας αξίζει.
Και, τέλος, το γεγονός ότι αναρτώ ότι στέλνει ο Βασίλης δεν σημαίνει ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί του και σε όλα.
Τέλος
Γράφεις:
 ‘Προφανως οσα ιστολογια σηκωσουν τον λιβελλο κατα της προσωπικοτητας μου , του χαρακτηρα μου, και του σπιτιου μου δεν πιστευω πως προσυπογραφουν το κειμενο και δεν ταυτιζονται υποχρεωτικα  με τον συγγραφεα κ Β Γκατσο εκτος και αν το δηλωσουν’
Από πότε ρε λεβέντη, και μάλιστα προφανώς,  η αναφορά και ο χαρακτηρισμός, τεκμηριωμένα, ως παλαβομάρες τα γραφόμενά σου, είναι λίβελλος και όλα τα άλλα;
Σε ότι αφορά τα του σπιτιού σου εγώ άλλα καταλαβαίνω ότι γράφει ο Βασίλης Γκάτσος και σε άλλα απαντάς.
Αλλά αυτά μεταξύ σας.
Το συγκεκριμένο όμως σχόλιο του Βασίλη Γκάτσου,  όχι απλά το εγκρίνω αλλά ήδη το … επαύξησα!
Και αυτό το γράφω ως διευκρίνιση προς τον αναγνώστη.
ΟΧΙ ως απάντηση στην ‘απαίτησή’ σου.
Η απάντησή μου στην ‘απαίτησή’ σου, καθώς και σε όλες τις ‘απαιτήσεις’’ της μορφής ‘δήλωσε’ ή ‘πάρε θέση’,  είναι ‘αει στο διάολο’!
Οσο για την υψηλή πολιτική αυτή είναι μόνο στο κεφάλι σου. 
Και οι παλαβομάρες, όσο και αν τις φτιασιδώσεις, δεν γίνονται πολιτική!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου