Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Ανοιχτός διάλογος ...

Απαραίτητη μια αναφορά στα όσα έγραψε ο φίλος Μάκης Κατσαϊτης στην ανάρτησή του με τίτλο ‘’Ανοιχτός διάλογος’’ σχετικά με το σχόλιό μου με τίτλο ‘’Σκουπίδια’’ της 27.3.2009. Φιλικά, ως διευκρινήσεις και όχι ως απαντήσεις.

1. Αναφέρει: ‘’… Ποτε δεν εγραψα σε αυτο το ιστολογιο πως πρεπει να γινει δεματοποιηση στον Σταυρο Διδύμων…’.
Μα ούτε και εγώ έγραψα ποτέ ότι έγραψες κάτι τέτοιο! Πρέπει όμως να επισημάνω ότι όταν υπάρχει μια απάντηση ο αναγνώστης καταλαβαίνει ότι υπήρξε ερώτηση. Και όταν δεν έχει υπάρξει ερώτηση τότε, το κείμενο αφήνει, σε βάρος μου, στρεβλές εντυπώσεις στον αναγνώστη.
2. Αναφέρει: ‘’ …. και το μαντρωμα ολων των ιστολογιων σε μια πλευρα και του κ Μπροδ’ημα στην αλλη δεν βοηθαει.’. ….’’ 

  • Δεν έγραψα για ‘’μάντρωμα’’, η φράση είναι δική σου.
  • Ομως, σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο θέμα, ναι, βάζω όλα τα άλλα Blog στην ίδια μοίρα και το δικό μου απέναντι. Γιατί κανένα, απολύτως κανένα, δεν έθεσε το θέμα. Διευκρινίζω βέβαια ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει για κανένα blog, ως σύνολο. Φυσικά κάθε blog έχει την δική του θεματολογία και την δική του προσέγγιση, με δύο λόγια την δική του ταυτότητα. Και υπάρχει μια ποικιλότητα απόλυτα θεμιτή και απόλυτα επιθυμητή.
3. Αναφέρει: ''... Αν γίνει στην Κοιλάδα για παράδειγμα τι λέει;''.
  • Πρώτα να διευκρινίσω ότι δεν ρώτησα γιατί επελέγησαν τα Δίδυμα αλλά πως επελέγησαν τα Δίδυμα. Ούτε ρώτησα γιατί επελέγησαν τα Δίδυμα και όχι π.χ. η Κοιλάδα. Επομένως το ερώτημα, με την διατύπωση που αναρτήθηκε λειτουργεί, και πάλι, στρεβλά! Που φυσικά, το πιστεύω απόλυτα, δεν έγινε με κακή πρόθεση.
  • Αν η περιοχή που ικανοποιεί, περιβαλλοντικά, τις προϋποθέσεις βρεθεί π.χ. στην Κοιλάδα, τότε ναι, να πάει στην Κοιλάδα. Αν μόνο στα Δίδυμα, τότε ναι, να πάει στα Δίδυμα. Αν στα Δίδυμα και κάπου αλλού τότε θα πάει κάπου αλλού. Αρκετά ΄΄φόρτωσε’’ η επαρχία στα Δίδυμα!
  • Τα θέματα αυτά δεν πάνε με την λογική της κολοκυθιάς. Να κάνουν τα Δίδυμα! Γιατί να κάνουν τα Δίδυμα; Ποιος να κάνει; Να κάνει η Κοιλάδα; Γιατί να κάνει η Κοιλάδα; κλπ.
  • Ακόμη, η αναφορά μου ‘’ξεχάστε την θέση Σταυρός’’ δεν έγινε τυχαία. Ούτε τυχαία ξεκίνησα την παρουσίαση των οχλουσών δραστηριοτήτων που η επαρχία έχει ‘’φορτώσει’’ στα Δίδυμα με το, φαινομενικά άσχετο, θέμα των γεωτρήσεων.
4. Σε ό,τι αφορά την επιστημονική μου ιδιότητα.
Δεν έχει καμία, απολύτως καμία, σχέση με την διαχείριση απορριμμάτων και, επομένως, καμία, απολύτως καμία, ιδιαίτερη βαρύτητα. Κακώς γίνεται αναφορά. Και διευκρινίζω, προς όλους, ότι δεν επιθυμώ καμία αναφορά σε αυτήν από δω και πέρα.
5. Αναφέρει: ‘’… Το ερωτημα ομως που μπαινει ξανα και ξανα και δεν απανταται απο τον αγαπητο γειτονα ειναι ποια ειναι η θεση του για την δεματοποιηση οπου και αν γινει αυτή…’’.
Αγαπητέ Γεράσιμε έχω γράψει ‘’ …Δεν επιθυμώ, προς το παρόν, να αναφερθώ στο θέμα. Θα το κάνω με τον τρόπο μου και στην ώρα του.’’ Και να διευκρινίσω ότι δεν είμαι, ούτε σκοπεύω να γίνω, πολιτικός. Ούτε φιλοδοξώ να σώσω, μόνος, την επαρχία. Κατά συνέπεια, ερωτήματα που θυμίζουν το παλιό ‘’πάρε θέση’’ το μόνο αποτέλεσμα που έχουν σε μένα είναι να παίρνω … ανάποδες! Απλά γράφω την άποψή μου για κάποια πράγματα και όποιος θέλει τα διαβάζει. Τόσο απλά.
Τέλος, από την πλευρά μου το θέμα αυτό κλείνει εδώ. Θα σε παρακαλέσω να κάνεις το ίδιο και εσύ.
Πρώτον γιατί οι αναγνώστες μας είναι νοήμονα όντα και δεύτερον γιατί αυτό που κάνουμε, όλοι οι blogers που ασχολούνται με θέματα της επαρχίας, είναι πρωτόγνωρο και, πιστεύω, χρήσιμο για την επαρχία.
Και δεν μας αξίζουν τέτοια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου