Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Σιωπή Τάκη Παππά …

''Περιφρόνηση'' εισπράττω και απο τον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου του δ.δ. Διδύμων Τάκη Παππά!
Και αυτός δεν μου έχει απαντήσει στην από 29.8.2008 αίτησή μου!

Έβαλε την Γραμματέα, τότε, να μου τηλεφωνήσει και να μου πει ότι, για να μου δοθεί απάντηση χρειάζεται να συνεδριάσει το .... Δημοτικό Συμβούλιο!

Δεν καταλαβαίνω. Αυτό που ζητάω είναι αντίγραφο απόφασης Τοπικού Συμβουλίου.
Άλλες αποφάσεις μου τις έστελνε αμέσως και χωρίς ... Δημοτικό Συμβούλιο.
Αυτή γιατί θέλει Δημοτικό Συμβούλιο;

Τώρα αν εγώ σκεφτώ ότι ο αντιδήμαρχος Κοντοβράκης όταν έλεγε, για το didyma.gr, στην ΕΕΤΤ ότι ‘’ … θέλει να κάνει χρήση το τοπικό διαμέρισμα ..’’ στην ουσία δεν είχε τίποτα, παρά μόνο ''δεδομένο'' τον Τάκη Παππά, θα τον αδικώ;

Αν σκεφτώ ότι, όταν πήρε την αίτησή μου, τους ενημέρωσε και αυτοί του είπαν μην απα-ντάς γιατί θα εκτεθούμε, θα είμαι υπερβολικός;

Αν σκεφτώ ότι ''αδειάζει'' εμένα για να καλύψει τον αντιδήμαρχο Κοντοβράκη και τον Δήμο, θα τον αδικώ;

Στο χέρι του να ξεκαθαρίσει τα πράγματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου