Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Για τα Σχολεία


Γειτονικό ιστολόγιο προβληματίστηκε πρόσφατα, διατυπώνοντας σειρά ερωτημάτων, με τον δικό του τρόπο και την δική του λογική,  για κάποια ενέργεια που έγινε στο Δημοτικό Σχολείο Πόρτο Χελίου, ίσως και σε άλλα.
Ενέργεια που θα έλεγα ότι προβληματίζει. 
Θετικά και αρνητικά.
Ενέργεια για την οποία θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να δοθούν από τους αρμόδιους πειστικές απαντήσεις, για το εάν δόθηκε η απαιτούμενη σχετική έγκριση ή όχι, και, κυρίως, το σκεπτικό της.

Εχω ξαναγράψει ότι τα Σχολεία μας η Ελληνική Πολιτεία τα έχει, ΘΕΣΜΙΚΑ, απόλυτα θωρακισμένα.
Τίποτα δεν ‘μπαίνει’ στο Σχολείο, τίποτα δεν υλοποιείται, ούτε μάθημα, ούτε πολιτιστική δραστηριότητα, ούτε ψυχαγωγική δραστηριότητα, ούτε περιβαλλοντική δραστηριότητα, …, αν δεν προβλέπεται από τους σχετικούς Νόμους, Κανονισμούς και Προγράμματα.
Και όταν υλοποιείται, και πάλι υλοποιείται σύμφωνα με τα όσα λένε οι Νόμοι και οι Κανονισμοί.
Και θα πρέπει εδώ να θυμίσω την περίπτωση όπου οι εθελοντές του Δήμου, στα Δίδυμα, με εξουσία ελέω Εθελοντισμού, απαιτούσαν τότε από το Σχολείο να στείλει τα παιδιά να συμμετάσχουν στην εκεί δράση τους.
Και εγκαλούσαν μάλιστα το Σχολείο γιατί δεν ανταποκρίθηκε, υπάκουσε καλλίτερα, στις αιτιάσεις αυτές.
Τότε είχα αντιδράσει με το ίδιο σκεπτικό.
Και είχα γράψει ότι έτσι ανοίγουν κερκόπορτες για την Αλωση των Σχολείων.
Το αποτέλεσμα νάτο. Και δεν είναι τίποτα.
Να δείτε που σε λίγο θα αρχίσουν να ‘μπαίνουν’ και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είτε μοιράζοντας ‘βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό’ είτε κάνοντας ομιλίες, είτε …..
Οι ‘τεχνικές’ είναι πολλές.
Όσοι μου απέδωσαν τότε ‘παράσημα’, ας αναλογισθούν τι έκαναν, όχι σε μένα αλλά στα παιδιά, ας σκύψουν το κεφάλι και να τους ζητήσουν συγνώμη, έστω και νοερά, το δυνατά θέλει παλληκαριά.
Γιατί αν συνεχίσουμε έτσι, στο τέλος θα ρωτάμε τι βγάζουν τα Σχολεία μας.
 ΠΟΛΙΤΕΣ, όπως τους θέλει η Πολιτεία μας και το Σύνταγμά μας, ή κάτι άλλο!
Γιατί και στις δύο περιπτώσεις συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.
Χρησιμοποιούνται οι Μαθητές και το Σχολείο για σκοπούς απόλυτα ξένους προς την δουλειά τους.
Καλά θα κάνουν επομένως οι Γονείς και οι Σύλλογοί τους να ενδιαφερθούν για όλα αυτά και να παραμερίσουν από τον χειρισμό αυτών των θεμάτων τους αμαθείς και τους επικίνδυνα ημιμαθείς.

Γιατί το ζητούμενο δεν είναι μόνο το μαγουλάκι αλλά και το μυαλουδάκι.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου