Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Μια απαραίτητη διευκρίνηση


Το προηγούμενο σχόλιό μου με τίτλο ‘’ Δημόσιοι άνδρες’’ το αναδημοσίευσε ο γείτονας Σταμάτης Δαμαλίτης. Για λόγους δικούς του.
Από την πλευρά μου δύο απαραίτητες διευκρινήσεις:
Πρώτον δεν είμαι καθηγητής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών αλλά επίκουρος καθηγητής του τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών.
Η διευκρίνιση αυτή είναι σημαντική για μένα και την επιβάλλει η δεοντολογία τόσο η προσωπική όσο και αυτή του χώρου εργασίας μου.
Να υπενθυμίσω ότι έχω διευκρινίσει ότι η ιδιότητά μου αυτή δεν έχει καμία σχέση με την ενασχόλησή μου με τα κοινά του τόπου μου. Και έχω ζητήσει να μην γίνεται καμία αναφορά σε αυτήν.
Δεύτερον το σχόλιό μου αυτό δεν αφορά σε Δημόσιο άνδρα του Δήμου Ερμιόνης.
Αφορά σε Δημόσιο άνδρα του Δήμου Κρανιδίου.
Σε ό,τι αφορά στον Δήμο Ερμιόνης έχω κάνει, προσωπικά, πολύ λίγα σχόλια.
Και για θέματα που θεώρησα ότι ξεπερνούν τον Δήμο Ερμιόνης και αφορούν σε όλους μας.
Στα υπόλοιπα θέματα του Δήμου Ερμιόνης δεν έχω αναφερθεί γιατί, θεωρούσα και θεωρώ, ότι οι Δημότες του Δήμου Ερμιόνης είναι σε θέση, αλλά και πρέπει, να χειριστούν τα όποια προβλήματά τους μόνοι τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου