Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Ταμείο Ανεργίας, συνέχεια …

Αγαπητέ κ. Κατσαϊτη,
Ζητήσατε τον διάλογο, ανταποκρίθηκα, αλλά δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση.
Πρώτον:
Θα σας παρακαλέσω να μην ‘’βάζετε στο στόμα μου’’ λόγια που ούτε λέω, ούτε γράφω.
Ούτε να απαντάτε σε θέματα που δεν έχω αναφερθεί.
Γιατί αυτός που τα διαβάζει, δημιουργεί την εικόνα ότι τα έχω γράψει.
Και αυτό είναι ανέντιμο. Πολύ ανέντιμο.
Ακόμη, μαθήματα Δημοκρατίας και Κοινωνικής Ευαισθησίας όχι σε μένα κ. Κατσαϊτη.
Εχω στάση ζωής και δεν σηκώνω κουβέντα.
Ακόμη, καμιά ταύτιση με κόμματα.
Με ποιο κόμμα είμαι, αν είμαι, το λέω εγώ και μόνον εγώ.
Δεν χρειάζομαι βοηθούς.
Δεύτερον:
Το ‘’σύνταξη στα 18, στράτευση στα 100’’ είναι κλασσική φράση προκειμένου να ειρωνευθεί κάποιος ‘’υπερπροσφορές’’ πολιτικών όπως π.χ. το νέο κέντρο Υγείας του κ. Αβραμόπουλου.
Εϊμαι σαφέστατος. Ελπίζω και κατανοητός.
Επί της ουσίας τώρα.
Το ερώτημά μου ήταν σαφέστατο και η απάντηση που περίμενα επίσης σαφής και σύντομη.
Ναι ή Όχι.
Ερμηνεύω τα γραφόμενά σας ότι πρόκειται για κρατικά λεφτά (λεφτά όλων μας) και όχι λεφτά των ίδιων των ξενοδοχοϋπαλλήλων.
Τα άλλα τα προσπερνώ.
Και θα καταθέσω κάποιες σκέψεις στον διάλογο που ανοίξατε.
Διάλογο βέβαια που δεν το αντέχετε γιατί, αν είναι ο όποιος καταθέτει μια άποψη διαφορετική από την δικής σας να ακούει αυτά που γράψατε για μένα, μην περιμένετε συμμετοχή.
Ο λόγος για τον οποίο έκανα το ερώτημα έχει να κάνει όχι με το αν πρέπει να παίρνουν ή όχι το επίδομα οι ξενοδοχοϋπάλληλοι, αλλά πως.
Στα μέρη μας υπάρχουν κάποιες δεκάδες, ίσως και εκατοντάδες καθαρίστριες. Εργάζονται στα ξενοδοχεία περίπου τρεις μήνες, π.χ. Ιούλιο – τέλη Αύγουστο, και μετά επιδοτούνται από εμάς και κάθονται.
Από την άλλη πλευρά για την καθαριότητα κάποιων χώρων, Δημοτικά και Διαμερισματικά καταστήματα, Κέντρο Υγείας και Αγροτικά Ιατρεία, Σχολικές Μονάδες, Δημόσιες Υπηρεσίες, κ.α., όλοι εμείς πληρώνουμε κάποιες άλλες καθαρίστριες!
Αν κάνετε τους λογαριασμούς κ. Κατσαϊτη θα βρείτε ένα σημαντικό ποσό.
Και το ερώτημα που προκύπτει είναι αν είναι σωστό, όλοι εμείς οι άλλοι, να πληρώνουμε αυτή την δαπάνη για την καθαριότητα αυτών των χώρων, την στιγμή που κάποιες κυρίες ή κάποιοι κύριοι, κάθονται!
Και κάποιες ακόμη σκέψεις.


Πατριώτης μας γιατρός μου έλεγε πριν λίγα χρόνια ότι το Κέντρο Υγείας όπου υπηρετεί (Βόρεια Ελλάδα) διέθετε ασθενοφόρο όχι όμως και οδηγό.
Οι κάτοικοι όμως παρέδωσαν κατάλογο εθελοντών οδηγών στον Διευθυντή και ονόματα επιφυλακής για κάθε μέρα!
Εμείς εδώ έχουμε ζήσει καταστάσεις να έχουμε οδηγούς στην ανεργία και τα ασθενοφόρα ακίνητα λόγω έλλειψης οδηγού!
Αρχές δεκαετίας του ’80 βρέθηκα στην Bolognia της Ιταλίας.
Εκεί, σε συζήτηση με Ελληνα, εγκατεστημένο μόνιμα εκεί και καλό γνώστη των πραγμάτων, πληροφορήθηκα ότι τα λεφτά της ανεργίας τα διαχειριζόταν ο Δήμος.
Και ότι σε περίοδο ανεργίας των οικοδόμων το συνδικάτο τους ζήτησε από τον Δήμαρχο να δουλέψει τα λεφτά της ανεργίας!
Και ο Δήμαρχος, αγοράζοντας, από άλλα κονδύλια, τα υλικά έκανε την πόλη αγνώριστη!
Το ’90 έζησα στην Perugia περίπου 3 μήνες.
Εκεί διεπίστωσα ότι χρέη σχολικού τροχονόμου εκτελούσαν τα μέλη του ΚΑΠΗ της γειτονιάς.
Οι άνθρωποι αυτοί πρόσφεραν στην Κοινωνία τους αλλά και ταυτόχρονα ‘’ξεχρέωναν’’, τουλάχιστον κατά ένα μέρος, τα όσα δαπανούσε για το ΚΑΠΗ τους ο Δήμος τους.
Θα ήταν άσχημο, αντικοινωνικό, αντιεργατικό, ….., οι επιδοτούμενοι αυτοί να προσέφεραν , κατά το διάστημα που επιδοτούνται, κάποιες υπηρεσίες;
Θα ήταν καταστροφικό π.χ. κάποιες καθαρίστριες 2-3 ημέρες τον μήνα η κάθε μία να βοηθούσαν στην καθαριότητα των χώρων που προανέφερα;
Η κάποιοι άλλοι σε άλλες ανάγκες;
Μήπως κάτω από τέτοια δεδομένα, αντιλήψεις και πρακτικές το αίτημα για μείωση του χρόνου απασχόλησης στους 2,5 μήνες θα μπορούσε να είναι και στους 2 μήνες (και λιγότερο ίσως) διαχρονικό και όχι πρόσκαιρο και με σοβαρότερο επιχείρημα;
Και με αυξημένο επίδομα;

Υ.Γ.. Παράκληση κ. Κατσαϊτη να ξαναδιαβάσετε το σχόλιό σας.

1 σχόλιο:

  1. Ουτε λογια στο στομα σας εβαλα κ Μπροδημα ουτε μαθηματα δημοκρατιας κανω αλλα ουτε και τσαμπουκαδες σηκωνω κ Μπροδημα.
    Το υφος σας ειναι επιθετικο εως υβριστικο σε ολους οσους απευθυνεστε το εχω παρατηρησει εδω και καιρο.
    Γουστο σας καπλελλο σας που λενε.
    Θα απανταω σε οποιο θεμα νομιζω θα αναφερομαι πολιτικα παντα σε οποιο θεμα θελω θασ κρινω τις δημοσιες σσυμπεριφορες οποιου νομιζω οπως νομιζω.Δεν κρινω την σταση ζωης σας γιατι δεν την ξερω.Κρινω τις αποψεις σας.Και εκει θα σηκωσευε κουβεβτες αφου τις εκφραζετε δημοσια.Χωρις τσαμποκαδες.
    Δεν ζητησα το κομμα σας μου ειναι αδιαφορο.Εκρινα τις πολιτικες θεσεις σας για τους ανεργους.Γιατι εγω σε ενα μηνα θα ειμαι ανεργος ενω εσεις θα εχεται την δουλιτσα σας.Αφηστε με λοιπον να δικδικησω το δικιο μου.΄
    ΞΚατανοητος δεν ειστε .καθολου.Επιθετικος και αγενης ισως.Οταν αποκαλειτε ανεντιμο τον συνομιλητη σας επειδη δεν μπορειτε να ανταπεξερθετε με επιχειρηματα στην συζήτηση..
    Και ας προσπερνατε την ουσια οσων εγραψα επαναλαμβανω.Τα λεφτα δεν ειναι κρατικα λες και το κρατος ειναι καπου στο εξωτερικο σε αντιθεση με τους ξενοδοχουπαλληλους που ζουν σ αυτη τη χωρα.Τα λεφτα ειναι της κοινωνιας.Και πρεπει να αποφασισουμε που θα τα διαθεσουμε.
    Επιδομα ανεργειας λοιπον χωρις προυποθεσεις για καθε ανεργο απο την στιγμη που θα τελειωσει το σχολειο μεχρι την συνταξη/
    Επιδομα ανεργειας και συνταξη οχι κατω απο 1000 ευρω για ολους τους πολιτες αυτης της χωρας.
    Αυτη ειναι η θεση μου ουτε ανεντιμος ειμαι ουτε ξεγλυστραω οποτε με βολευει διατρανωντας την μυστικοτητα στις αποψεις μου.
    Πιστευω πως μετα απο ολα αυτα ο διαλογος σταματα κυριε Μπροδημα τουλαχιστον απο την δικια μου μερια δεν συνομιλω με ανθρωπους που χαρακτηριζουν την τιμη και την υποληψη μου κατα την διαρκεια μιας ιδεολογικης αντιπαραθεσης.
    Σκεφτομαι μαλιστα πως σε καποιο φανταστικο μελλον θα μπορουσατε ΕΣΕΙΣ να εισατε και καθηγητης της κορης μου στο Πανεπιστημιο και νιωθω ανησυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή