Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

Για τον κ. Κατσαϊτη

Στην ανάρτησή μου με τίτλο ''Ταμείο ανεργίας συνέχεια ...'' απάντησε ο κ. Κατσαϊτης με σχόλιο. Η απάντησή μου.
.....................................................
Εκεί που μας χρωστάγανε, μας πήραν και το βόδι.
Φράση που ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωσή σου κ. Κατσαϊτη.
Για να μην τρελαθούμε:
Εγώ έκανα μια ερώτηση, σε φιλικό τόνο, μιας και για τα θέματα αυτά είσαι καλλίτερος γνώστης από εμένα.
Και στην ‘’απάντησή’’, μεταξύ άλλων πολλών, διαβάζω:

‘’… και ρητορικη ταυτοχρονα μιας και εμπεριεχει την απαντηση…’’

Που την βλέπεις την απάντησή μου κ. Κατσαϊτη;
Προφανώς φαντάστηκες ή υπέθεσες κάποια απάντηση και αυτήν σχολίασες.
Και αυτό, στην Ελληνική γλώσσα, το λένε ανεντιμότητα.
Γράφεις επίσης:

‘’’ …. Και δεν καταλαβα αυτη την συντεχνιακη αποψη για την κοινωνια….’’.

Εγραψα τίποτα τέτοιο;
Γιατί απαντάς σε πράγματα που δεν έγραψα;
Ακόμη:

‘’… Εγω θα συνεχισω να υπερασπιζομαι μια αλλη κοινωνια…’’.

Ανέφερα εγώ πουθενά κ. Κατσαϊτη ποια Κοινωνία υπερασπίζομαι για να λές ότι εσύ υπερασπίζεσαι άλλη;
Επίσης:

‘’… Δεν κρινω την σταση ζωης σας γιατι δεν την ξερω.Κρινω τις αποψεις σας. ..’’.

Ανέφερα εγώ πουθενά (τουλάχιστον μέχρι την ώρα που έγραφες το σχόλιο) τις απόψεις μου για να τις κρίνεις;
Που τις βρήκες;

Τέλος μπορείς να μου πεις ένα, μόνο ένα, σημείο του σχολίου σου που αναφέρεται σε κάτι που έγραψα;
Γιατί εγώ δεν βρίσκω ούτε ένα!
Όλα δικές σου φαντασίες και υποθέσεις που τις παρουσιάζεις ως δικές μου θέσεις.
Αν αυτό δεν το λένε ανεντιμότητα τότε να μας πεις πως το λένε.


Σχετικά με την αναφορά της κόρης σου στην ‘’διαφωνία’’ μας είναι πολύ φτηνή και δεν σου αξίζει απάντηση.
Και καλά θα κάνεις να μην την ανακατεύεις στις δικές σου ‘’διαφωνίες’’.

Τέλος τσαμπουκάς-ξετσαμπουκάς, αγενής – ξεαγενής φρόντισε να μην ασχοληθείς με αυτό τον τρόπο μαζί μου να μην ασχοληθώ και εγώ μαζί σου.

Γιατί αν εσύ δεν σηκώνεις τσαμπουκάδες, εγώ να δεις τι παθαίνω με τις ανεντιμότητες.

2 σχόλια:

  1. Οπως ειναι γνωστο δεν υπαρχουν εξυπνοι και βλακες.
    Υπαρχουν ισσοροπημενοι και ανισσοροποι ανθρωποι.
    Η ψυχικη ασθενεια θολωνει την κριση και την ικανοτητα να μιλησει ο ανθρωπος.
    Γερασιμος Κατσαΐτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που έχουν το θάρρος να κάνουν Δημόσια Αυτοκριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή