Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Τρομάρα μας …

Παρά τις κακίες μου ο πρόεδρος του τ.σ. του δ.δ. Διδύμων μου απάντησε και μου έστειλε το απόσπασμα από το πρακτικό 14/2008 που αφορά στην εγκατάσταση σταθμού μπαλοποίησης, πακετοποίησης στερεών αποβλήτων στην περιοχή Σταυρός-Κλάδεμα.

Όλο το πρακτικό είναι ανηρτημένο και ο επισκέπτης μπορεί να το διαβάσει και να σχηματίσει άποψη και, αν θέλει, να την διατυπώσει στα σχόλια του Blog αυτού ή στο Forum.

Από την πλευρά μου λίγα σχόλια.

Πρώτο:
Προκειμένου να αποφασίσει το τ.σ. αν θα συναινέσει στην εγκατάσταση του σταθμού ή όχι, δεν είχε στα χέρια του απολύτως καμία ενημέρωση ούτε μελέτη περί καταλληλότητας του χώρου, περιβαλλοντικών επιπτώσεων κ.λ.π.

Δεύτερο:
Θετική τοποθέτηση, κατά την συζήτηση, είχαν οι τ.σ. Αγγελική Σερέτη και Κ. Σπανός. Πολύ αόριστα όμως. Με επίσης αόριστες αναφορές σε οφέλη και καλό!
Φυσικά δεν ήταν και δυνατόν να μιλήσουν συγκεκριμένα αφού δεν είχαν τίποτα στα χέρια τους!
Όμως μίλησαν!
Γεγονός που αφήνει περιθώρια για σκέψεις ότι εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα από αυτά του χωριού, ίδια ή άλλων.
Για να διευκρινισθεί ποια είναι τα οφέλη αυτά και πως τα έχουν διασφαλίσει για λογαριασμό του χωριού υπέβαλλα αίτηση (‘’συνεπής’’ και υπείκων σε ‘’υπόδειξη’’ του τ.σ. Κ. Σπανού) και περιμένω.
Να φανεί αν πράγματι υπάρχουν συμφέροντα του χωριού που μάλιστα έχουν εξασφαλισθεί και αν εγώ (και πολλοί άλλοι) έχουμε δίκιο όταν λέμε ότι εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα.

Τρίτο:
Από το πρακτικό δεν φαίνεται ποιος ψήφισε τι. Η τοποθέτηση κατά την συζήτηση δεν προδιαγράφει, μονοσήμαντα, και την ψήφο. Για τον λόγο αυτό ζήτησα διευκρίνιση από τον πρόεδρο.

Τέταρτο:
Η εισήγηση του προέδρου διαπνέεται από μια αντίληψη πειθαρχίας σε εντολές παρά από αντίληψη προστασίας , διεκδίκησης και προστασίας των συμφερόντων του χωριού. Από το κείμενο του πρακτικού απεκόμισα την εντύπωση ότι στην συνεδρίαση αυτή ήταν παρών και ο Δήμαρχος Σφυρίς.

Πέμπτο:
Δεν φαίνεται το τ.σ. να έχει υπ’ όψη του ότι, θεωρούν ως δεδομένο, ότι ο σταθμός αυτός θα εξυπηρετήσει όλη την Ερμιονίδα, τον Δήμο Ασκληπιείου (Λυγουριό) και τον Δήμο Επιδαύρου.
Και ότι επίσης τον ‘’καλοβλέπουν’’ αρκετοί από την Αργοναυπλία (αντίστοιχη εγκατάσταση στον Αχλαδόκαμπο έχει προβλήματα) και η Τροιζηνία (πολλά από τα σκουπίδια τους πάνε στα Άνω Λιόσια).
Όλοι αυτοί γιατί δεν θέλουν τα οφέλη και μας τα χαρίζουν;
Τελειώνοντας για την ώρα δύο κουβέντες στον πρόεδρο.
Στο τελευταίο σημείωμα ήμουν επιθετικός και σε αδίκησα.
Έχω το θάρρος να το πω.
Όμως περιμένω ακόμη, από τον Αύγουστο, την απάντηση σου στην αίτησή μου.
Και αυτό έχει να κάνει με την τιμή και την υπόληψή σου.
Περιμένω και δεν ξεχνώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου