Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Απορία

Διαβάζω στα γειτονικά blogs για το θέμα της έκτασης της ΔΕΠΟΣ στο Πόρτο Χέλι.
Από όσα έχω καταλάβει για μία μικρή σχετικά οφειλή βγήκε σε πλειστηριασμό δυσανάλογα μεγάλη έκταση.
Γεγονός που παραπέμπει σε ‘στημένη’ δουλειά για ‘φάγωμα’ μεγάλου μέρους, αν όχι όλου του κτήματος αυτού.
Και ήταν, γράφουν, η παρέμβαση του Δ. ΚαΜίζη που προκάλεσε την γραπτή απάντηση της Κυβέρνησης δια του Γ. Μανιάτη και την γραπτή διαβεβαίωση ότι το κτήμα θα προστατευθεί.
Το αποτέλεσμα θα φανεί στην αυτοψία, μετά τις εκλογές βέβαια!
Η απορία μου είναι γιατί χρειαζόταν η παρέμβαση Δ. ΚαΜίζη προκειμένου να ασχοληθεί με το θέμα αυτό η Κυβέρνηση;
Υπάρχουν από όσο ξέρω αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, Κτηματική Υπηρεσία, Κτηματική Εταιρεία, Νομικό Γραφείο, … ., στελεχωμένες αξιοκρατικά και με διαφανή λειτουργία!
Ολες αυτές τι έκαναν; Πως πέρασε από αυτές αυτό το θέμα;
Ο Γ. Μανιάτης στην επιστολή του γιατί δεν κάνει καμιά αναφορά σε αυτή την πλευρά;
Γιατί δεν λέει ότι θα αναζητηθούν ευθύνες κλπ.
Αυτό σε συνδυασμό με τις απόπειρες φαγώματος του άλλου Δημοσίου κτήματος στον Αγιο Καρτέρη στο Σαλάντι με προβληματίζουν, με κάνουν να ανησυχώ και δεν μου επιτρέπουν να απονέμω τόσο εύκολα και απλόχερα εύσημα.
Εκτός από το κτήμα της ΔΕΠΟΣ, Δημόσιες εκτάσεις που πρέπει να προστατευθούν και να αξιοποιηθούν για το καλό του τόπου υπάρχουν αρκετές στην Ερμιονίδα.
Μια πρώτη αναφορά υπάρχει σε παλαιότερο σχόλιό μου. Που η ανάγνωσή του βοηθά τον αναγνώστη να καταλάβει γιατί έγραψα όσα έγραψα σε άλλο πρόσφατο σχόλιο και γιατί είμαι τόσο επιφυλακτικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου